Raport BRAT privind campania impotriva COVID-19 in Presa Scrisa tiparita, Online, Outdoor si Radio
  In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a bannerelor campaniei, in cca. 300 de site-uri. In OUTDOOR, campania s-a desfasurat in perioada 3 iulie – 31 decembrie 2020,...
  Din 1 martie, jurnalistul TVR Daniel Coman ne administreaza... „Pe datorie”, o „pastila” zilnica, menita sa ne imbunatateasca viata. Emisiunea poate fi urmarita de luni pana vineri, de la ora 19.30, la TVR 1.
G4media. Public premium in crestere cu 18,7% si cu peste 141 Milioane de vizualizari in 2020
  La nici 3 ani de la lansare, publicatia din portofoliul de vanzari de publicitate Arbomedia a reusit sa se impuna pe piata media ca un reper, o voce credibila preluata atat de media din tara, cat si de catre presa straina
European Broadcasting Union sustine TVR in lupta cu unii politicieni care au atacat programul de Revelion
Independenta editoriala a serviciilor media publice este una dintre valorile de baza ale Uniunii
  Cum resimt romanii izolarea cauzata de pandemie, aflam in reportajele realizate de Cristina Tilica la „Dosar Romania”. TVR 1 – duminica, 29 noiembrie si 13 decembrie, ora 18.00.
Om de radio, televiziune si trainer de dictie, Mihai Craciun a lansat prima scoala de dictie in limba engleza din Romania.
  Sub numele PeterPiper, scoala ofera primele cursuri intensive de dictie in limba engleza, concepute sa perfectioneze pronuntia oricarui vorbitor, indiferent de nivelul de cunostinte.
TVR MOLDOVA, lider in reflectarea echidistanta a candidatilor la presedintia Republicii Moldova
  Postul TVR MOLDOVA este lider in reflectarea echidistanta a activitatii candidatilor la presedintia Republicii Moldova, conform Barometrului Electoral 2020 - editia de octombrie, citat de postul public. Sondajul a fost realizat de Date Inteligente (IData) in perioada 20-24 octombrie, cu paticiparea a 22 dintre cei 33 de experti invitati.
  „Am descoperit subiectul acum sase ani, cand am participat din partea TVR la un workshop organizat de CIRCOM Regional la Budapesta. Atunci am inceput sa visez ca, intr-o zi, povestea va deveni film”, marturiseste Andreea Stiliuc, cea care semneaza regia, montajul, dar si imaginea documentarului, alaturi de directorul de imagine Relu Tabara, colegul sau de la TVR Iasi.
Fara reclame, fara pauze, fara intreruperi. Telecinemateca se intoarce la TVR 1, in fiecare marti.
  Din 15 septembrie, „Laleaua neagra”, „Fanfan la Tulipe”, „Zorro”, „Omul cu masca de fier”, „Leul din Teba”, „Contele de Monte-Cristo” sunt cateva dintre titlurile ce se vor afisa, marti seara, de la ora 22.20, pe ecranul TVR 1. Fara pauze, fara intreruperi, fara reclame, sub bine-cunoscutul generic al „Telecinematecii”.
  ,,Saptamanile trecute o institutie de stat a confiscat panourile unei alte societati de OOH concurenta cu noi, mai mult, de la sine putere a decis neutralizarea unor clienti comerciali ceea ce este deosebit de ciudat, incredibil si de neconceput in Romania care este stat UE.” mai spune managerul outdoor.
 
PUBLICITATE:
« 6 7 8 9 10 »