Hope si Faith ( Kanal D ) a inceput cu 0,4 % rating, 1,8 % market share pe publicul comercial
 A treia serie Hope si Faith a debutat la Kanal D cu 0,4 % rating, 1,8 % market share pe publicul 18-49 ani, urban
FashionTV Summer Festival a premiat Cocor Spa Hotel drept "Cel mai fashion centru Spa"
 Cocor Spa Hotel a primit premiul pentru „Cel mai fashion centru Spa de pe litoralul romanesc” in cadrul FashionTV Summer Festival, dupa o   competitie care a avut ca nominalizati hoteluri precum Europa, Iaki si Paradiso
Andrei Gheorghe revine pe TV la Kanal D prin Paprika
 Fosta vedeta Realitatea Tv lucreaza cu Paprika Production pentru realizarea emisiunii „Rataciti in Panama”, un concurs de supravietuire cu vedete, care va intra in grila de toamna la Kanal D
Mediafax lanseaza promotia "Informatie fara limite"
  Cu durata pana la 30 septembrie, campania promotionala aduce pentru clientii unui flux de informatii acces liber la toate produsele disponibile pe site-urile news.mediafax.biz, respectiv mediafax.biz.
Editorul USA Today ofera publicitate cadou de un sfert de milion de dolari
  Cel mai mare editor de ziare din SUA, trustul de media de origine americana Ganett, dubleaza spatiul oferit investitorilor in publicitate din piata locala pentru o crestere cu 25% a planului de media, un program similar fiind disponibil deasemenea si pentru noii clienti
Advertising contextual pe Twitter ?
  Potrivit jurnalistului american Saul Hansell de la The New York Times, chiar daca Twitter nu integreaza deocamdata publicitate, SocialMedia, o companie care a gasit deja formate de introducere a publicitatii in facebook sau myspace, ar putea face acum acelasi lucru pentru Twitter
Realitatea Catavencu intr-un razboi nou cu Traian Basescu
  Afirmatiile presedintelui Traian Basescu referitoare la asa-zisele intelegeri murdare dintre partidele politice si trustul Realitatea-Catavencu reprezinta o intoxicare deliberata a acestuia, spun jurnalistii grupului
In urma aparitiei stirii AdPlayers, Burda Romania comunica vanzarea Cool Girl
  Adina Gheorghe, Marketing Manager la Burda Romania a motivat pentru AdPlayers ca vanzarea Cool Girl a venit ca urmare a intarzierii veniturilor din publicitate, fapt care a determinat conducerea companiei sa pastreze revista si echipa prin vanzarea lunarului catre o companie care sa poata sustine aparitia
Burda Romania a vandut lunarul Cool Girl
  Cu un tiraj mediu de 37.252 de exemplare, lunarul ar fi fost vandut companiei G Publicatii - editorii Star, Zau si Soc - pentru o suma din 6 cifre, in euro 
Ring, gratuit si pe Litoral in 10.000 de exemplare
  Incepand de luni, 13 iulie 2009, ziarul „ring” se va distribui gratuit si pe litoral, intr-un tiraj   zilnic de 10.000 de exemplare
 
PUBLICITATE: