Burda vinde pe piata 7 publicatii din familia "Practic"
 Dupa succesul Practic in Bucatarie (330.000 exemplare), din 29 octombrie editorul ajunge la 7 publicatii in familia „Practic”, lansand pe piata doua noi titluri: "Practic Sanatate" trimestrial intr-un tiraj de 40.000 exemplare, si „Practic Integrame”, lunar, cu un tiraj de 20.000
 Timp de 5 saptamani, postul de radio lanseaza din 26 octombrie, concursul “Cinta mai departe” cu premii zilnice de 200 de lei, si saptamanale, de 800 de lei
Cezar Burlan pleaca la Romania Libera si Editura Domus (Medien Holding, WAZ)
Fostul director de publicitate Sanoma Hearst Romania, Cezar Burlan va fi de la sfarsitul lunii noiembrie director de vanzari de publicitate al grupului Medien Holding – un parteneriat intre editorul german Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ) & The Nova Group), care a preluat anul trecut si produsele media ale editurii Domus Magazin
Razvan Cucui negociaza pachetul majoritar "Bucataria Pentru Toti". Nu si costurile cu Realitatea Catavencu.
  Cu 360.000 EUR venituri pe 2008 si o crestere de 10% pe primele cinci luni din 2009, managerul este de parere ca ar avea o revista profitabila, daca n-ar exista o parte din cheltuielile de administrare negociate cu Realitatea Catavencu, grup cu care vrea sa imparta in viitor doar profitul si promovarea
Cezar Burlan pleaca de la Sanoma Hearst Romania
  Dupa 5 ani in care a condus vanzarile editorului, Cezar Burlan, Director de Publicitate la Sanoma Hearst, se va desparti de publicatiile National Geographic, FHM, Cosmopolitan, Esquire, Femeia., Cosmoplitan si altele, spre sfarsitul lunii noiembrie 
Top 300 Capital a facut 150.000 EUR din publicitate
  Claudiu Serban, Deputy General Manager la Ringier Romania a afirmat pentru AdPlayers ca editia din acest an se difuzeaza pe piata similar cu distributie de anul trecut, cu mici corectii la punctele de difuzare a presei
Minimax lanseaza "Stirile Publicitare" pentru copii
  Stirile Publicitare de la Minimax vor fi difuzate in orele de maxima audienta si isi propun sa ofere clientilor de publicitate un nou punct de interes si instrument de promovare in grila postului de televiziune dedicat in principal copiilor cu varste cuprinse intre 4 si 14 ani
Publicitatea TV Intact, mai aproape de Camelia Voiculescu
 „Este doar o schimbare de optica a grupului Intact, schimbare determinata de contractia bugetelor de pe piata, si de dorinta grupului de a-si tine aproape vanzarile”, motiveaza Cristian Mihalache, Directorul de Dezvoltare Intact si totodata manager interimar de vanzari de publicitate pana la numirea noului director
NewsIn se alatura Diviziei Business Realitatea-Catavencu
  Agentia de presa NewsIn se alatura astfel produselor Diviziei Business de la Realitatea Catavencu - postul de televiziune The Money Channel, cotidianul de afaceri Business Standard si saptamanalul Money Express
BRAT nu comenteaza actiunea in instanta a Netbridge
  Contactata astazi de catre AdPlayers, Arina Ureche, Director General la BRAT nu a comentat decizia Netbridge de a actiona asociatia in instanta. Surse apropiate BRAT au afirmat pentru AdPlayers ca Departamentul de Internet nu era obligat sa ia decizii doar in prezenta Netbridge Services
 
PUBLICITATE: