Cine a furat cu publicitatea la click? 37% gratuit.
 Potrivit unui studiu eResearch realizat pe 52 de site-uri, comparativ cu 40% dintre utilizatorii online care declara ca au dat click, 37% dintre cei expusi publicitatii online fie se informeaza in vederea cumpararii, fie in proportie de 29,9% raspandesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu.
Plecarea WAZ nu va schimba strategia de vanzari Medien Holding
 “Strategia de vanzari de publicitate, si planul de lansare de produse noi sau proiecte speciale nu sunt influentate de preluarea pachetului de actiuni WAZ de catre The Nova Group”, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers, Cezar Burlan, director de vanzari de publicitate al Medien Holding
Publicitate in video streamingul TV din septembrie
 Cu peste 4,5 Milioane ID-uri, Bogdan Zaman, CEO la Turn Digital, regia care administreaza publicitatea in video-streamingul oferit de platforma Media Direct spune ca primele spoturi le vom vedea in septembrie
382 Milioane EUR din publicitate pentru editorii Corriere della Sera si Gazetta dello Sport
 RCS Media Group, editorii Corriere della Sera, Gazetta dello Sport si El Mundo raporteaza pe primul semestru al anului 2010 venituri consolidate de 382 Mil. EUR, cu 5% mai mari comparativ cu aceeasi perioada din anul 2009,  cand inregistra 363,7 Milioane EUR
Mirela Iordache vine director de publicitate la Pressworks (Cool Girl, Autoshow, Star)
 Fosta directoare de vanzari de publicitate la Burda Romania, Mirela Iordache a fost numita de la inceputul lunii august Advertising Sales & Marketing Director la Pressworks (Cool Girl, Autoshow, Star, Zau, Soc)
The Times a pierdut doua treimi din audienta online, dar nu 90%
  News International, grupul de media controlat de Rupert Murdoch, a inceput sa implementeze strategia de plata a continutului online de la 1 iunie si vizeaza introducerea unei taxe de 1 Lira Sterlina (GBP) pe zi, sau 2 Lire Sterline pe saptamana
AdEvolution & Beyond Group are peste 3 Mil. EUR pe prima jumatate din 2010
Parte ale aceluiasi grup,  c ele doua companii insumau acest volum pe intreg anul 2009 (AdEvolution 1,1 Mil. EUR, si Beyond Media 1,9 Mil. EUR)
Noul portal Radio Romania nu are inca publicitate
  Oficialii de comunicare ai postului public de radio au afirmat pentru AdPlayers ca portalul radioromania.ro a fost dezvoltat intern, insa in privinta publicitatii acestia nu au facut precizari in directia strategiei de vanzari sau companiei care administreaza veniturile online ale canalului public
Supercupa Romaniei a adus Pro TV audiente si GRP-uri per spot de doua ori mai mari decat Antena 1
Conform datelor de audienta furnizate de GfK Romania pentru ARMADATA, prelucrate pentru AdPlayers de departamentul de cercetare Pro TV,  Meciul CFR – Unirea Urziceni a inregistrat duminica seara, intre orele 20:31 – 23.13, in publicul 18-49 urban un rating de 7,1 % si o cota de piata de 24,2%
InternetCorp estima intre 80-120 mii EUR pe an din Avocatnet.ro
Mihai Seceleanu, CEO Internet Corp, companie care a preluat vanzarea publicitatii online Avocatnet.ro spune ca dupa cresterea TVA care va afecta consumul de publicitate este greu de facut o estimare de venituri atrase 
 
PUBLICITATE: