Audientele TV 2012-2015 vor veni de la Kantar Media
 Compania Kantar Media Audiences va asigura masurarea audientelor TV in perioada 2012 – 2015
 Vali Petridean, Group Creative Director si Sorin Sorasan, Ilustrator de la Publicis Romania sunt singurii romani selectati in Luerzer’s Best 200 Illustrators 2011
Kanal D a intrat pe locul 3 cu stirile din 6 ianuarie
  Postul de televiziune a inregistrat intre orele 19-20 o cota de piata de 8,9% in randul publicului comercial ( 18-49, urban ), si 8,5% in publicul urban
Cristian Parvan estimeaza piata online din 2010 la 24 Mil. EUR, si la 30 Mil. EUR in 2011
  Vicepresedintele IAB Romania, Cristian Parvan (Media Target Group), vede cresterea valorificata nu datorita preconizatei cresteri economice, cat mai degraba de capacitatea industriei de a isi vinde inventarul online 
10 Mil.EUR piata de media online pe 6 luni din 2010
  Conform Romanian Online Advertising Study realizat de IAB si PricewaterhouseCoopers, piata online autohtona a inregistrat pentru prima jumatate a anului 2010 o crestere a volumului de publicitate online   cu 65% fata de acelasi semestru al anului 2009 si cu 6% fata de a doua jumatate a anului 2009
Dove a avut 42,8% cota de piata la Pro TV
  Pe 1 Decembrie, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte de rating pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani cu o cota de piata de 27%, conform datelor puse la dispozitie de postul de televiziune
BIZ a incheiat socotelile cu DBV Media House
 Dupa ce a incheiat colaborarea de comun acord cu regia DBV, revista de business se va reprezenta direct pe piata de media
Outdoor Affichage reparat, dupa articolul AdPlayers
 In locul unei reclame expuse pe dos,   compania de outdoor a schimbat locatia cu un mesaj de autopromovare pentru mobilierul stradal
Fostul sef F5, Dragos Stanca a lansat Publyo la Zilele Biz
Noul sau proiect antreprenorial, Publyo, este o companie care asigura solutii tehnologice si know-how exclusiv clientilor ce urmaresc dezvoltarea de proiecte in domeniul publishing-ului online
Noul Biz la 1 an: 500.000 EUR, si 200-250.000 EUR din evenimente
  Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in   perioada 15-19 noiembrie si asteapta 700 de participanti doar intr-o singura zi, vineri pe subiecte de marketing si comunicare 
 
PUBLICITATE: