Televiziunile Intact in crestere pe publicul comercial 2013 versus 2012
 Intact Media Group comunica o crestere a publicului comercial pe majoritatea segmentelor orare in 2013 comparativ cu anul precedent
Itsy Bitsy vrea doar parintii intre 9 si 17
 Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.  
Zenith porneste "Cum va fi lumea in urmatorii 25 ani?"
 Lansata in urma cu 25 ani intr-un depozit reamenajat din Londra, reteaua de media cuprinde astazi 250 de birouri in 74 de tari inclusiv biroul din Romania condus de Maria Tudor, managerul agentiei locale Zenith Romania
Sebastian Ghita si mana dreapta a primarului Chiliman, Vlad Moisescu, in spatele Euromedia. Exclusiv adplayers.
 Fondatorul Romania TV si mana dreapta a primarului Chiliman, Vlad Moisescu, controleaza in mod egal deciziile in cea mai mare companie de publicitate outdoor din Romania
150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Criza la proiectul Digi 24. Deciziile managerului de proiect date la o parte
  Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, deciziile lui George Orbean, project managerul canalului, nu se mai regasesc in ultima luna in continutul Digi 24.
ZF: De la "catastrofa" la "eficienta" cianurarii. Basescu: "Ponta, cati bani ai luat pentru Rosia Montana?"
 Intr-o analiza ZF de la „Catastrofa ireparabila” la „eficienta” cianurarii, intrebarea Presedintelui Romaniei la adresa Primului Ministru vine ca un traznet dupa ce Guvernul a aprobat proiectul de lege care reglementeaza exploatarea minereurilor din perimetrul Rosia Montana.
  „Inainte de a lua orice decizie cu privire la reducerea de personal, dorim sa examinam toate structurile companiei”, Sandi Apostoloiu  - Burda Romania
Ce schimba achizitia Sanoma Hearst in publicitate?
 „Operatiunile SHR vor continua ca si pana acum pana la avizul Consiliului Concurentei. Vom satisface agentiile si clientii de publicitate, dar si cititorii, in cel mai bun mod cu putinta” a declarat pentru adplayers, Theodor Manolache, Publishing Director Sanoma Hearst Romania
Achizitie in media de 9-10 Milioane EUR pe an. Burda achizitioneaza Sanoma Hearst in Romania
 Estimat de adplayers la un business local de 9-10 milioane de euro pe an, autorizarea achizitiei Sanoma Hearst de catre Consiliul Concurentei, catre care s-a facut deja o notificare, va conduce la o singura structura organizatorica si un singur management local.
 
PUBLICITATE: