Adoptia publicitatii Programmatic a crescut cu 35%. Studiu TailWind/Project Agora
  Adoptia publicitatii de tip Programmatic a crescut cu 35%  in regiunea CEEMEA in trimestrul al treilea din 2015, in comparatie cu perioada similara din 2014.
Ambasadorul SUA: Protejarea libertatii de exprimare, chiar si cand exprimarea ofenseaza, este fundamentala unei societati sanatoase
  “Protejarea libertatii de exprimare, chiar si in cazurile in care exprimarea aleasa ofenseaza, este un aspect fundamental al unei societati democratice sanatoase”, spune Hans Klemm
Spoturi TV oprite, pentru intrarea in legalitate: Espumisan, Parasinus Penta si Hepamix.
 Motivele opririi pentru intrarea in legalitate: Espumisan, Parasinus Penta - pentru incalcarea prevederilor art. 124 alin. (4) din Codul audiovizualului si Hepamix -  pentru nerespectarea dispozitiilor art. 120 alin. (1) din Codul audiovizualului.
Surse Blitz TV. Publicitatea de la Metrou continua pana la o decizie definitiva
 Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei care administreaza reteaua, publicitatea video pe ecranele Blitz TV de la Metrou continua pana la o decizie definitiva.
Contract Metrorex - Sindomet reziliat in instanta. Publicitatea Blitz TV si proiectele speciale, in aer.
  Tribunalul Bucuresti dispune rezilierea contractului de asociere in participatiune dintre Metrorex si Sindomet care, potrivit unor surse adplayers, vizeaza inclusiv publicitatea video pe ecranele de la Metrou dar si proiectele speciale.
15 spoturi publicitare pentru medicamente si ingrijire in vizorul CNA
Consiliul va lua in discutie spoturile publicitare pentru Nurofen, Fervex, Colgate Total Daily Repair, Lacalut White&Repair, Hepamix, Roboflex + Celadrin Forte si Celadrin Extract Forte, Kebene Plus, Parasinus Penta, Espumisan, Biofarm, Ibusinus, Colebil, Lysi.
Presa locala a ramas relevanta. Atat in publicul atins cat si in publicitate.
 Conferinta BRAT: Publicatiile locale au ramas relevante, atat sub aspectul publicului atins cat si al pietei de publicitate, chiar in contextul schimbarilor generate de criza economica si dezvoltarea mediului online.
Rebranding in Antena Group. Euforia TV devine Happy Channel
 Din 8 martie, Euforia TV devine Happy Channel 
Adrian Mutu joaca in campania electorala la Primarie
Potrivit lui Catalin Tolontan, cu 7.000 de euro pe luna, „Mutu va fi cel mai bine platit bugetar din judet, caci din bugetul local ii vin vedetei banii”.
Export de seriale TV turcesti de 250 milioane USD. Estimari la 300 de milioane USD.
 Exportul de seriale TV turcesti a crescut la peste 250 milioane de dolari in 2015, in crestere cu 25 % comparativ cu anul precedent, potrivit Calinos Holding, principalul exportator TV din Turcia, citat de targul de productii si programe de televiziune DISCOP.
 
PUBLICITATE: