TV
 20,6% rating si 46,4% cota de piata in publicul comercial la Romanii au talent, Pro TV
  La nivel national, peste 3.4 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV, Pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 23:09
Publicitatea pentru produse cu continut bogat in sare, zahar si grasimi este oprita deja in programe TV cu public sub 16 ani
19.8 puncte de rating si 44% market share in publicul comercial la Romanii au Talent, Pro TV
 La nivel national, show-ul Pro Tv a inregistrat vineri seara, 11 martie, intre 20:30 – 23:08, aproape 3.6 milioane de telespectatori, iar in minutul de maxima audienta de la 21:41, peste 4.6 milioane de romani
TV, TVR
 Angajatii TVR isi aleg reprezentantii in Consiliul de Administratie
  Conducerea Televiziunii Romane demareaza alegerile interne pentru desemnarea a doi reprezentanti ai salariatilor, plus doi membri supleanti ai acestora, conform Legii nr. 41/1994, republicata.
Inovatiile.Cele mai bune campanii outdoor JCDecaux
  Cu 1.600 de campanii creative implementate anul anul 2015 in 45 de tari, echipa JCDecaux Creative Solutions din intreaga lume a votat cea mai buna campanie caritabila a echipei JCDecaux din luna ianuarie (January Creative Solutions campaign) un proiect al organizatiei non profit Caritas, Austria.
TV
 
Comunicatele companiilor pe agentie de presa. News.ro se adreseaza afacerilor, cu pachete dedicate
  In prima luna, cea mai noua agentie de presa acorda o luna de acces liber la continut tuturor utilizatorilor
Spoturile TV Pest Repeller si Maybeline oprite. CNA solicita intrarea in legalitate.
 CNA a emis decizii de intrarea in legalitate a unor spoturi TV pentru Pest Repeller - pentru incalcarea prevederilor art. 93 din Codul de reglementare a continutului audiovizual  (monitorizare: decembrie 2015 – februarie 2016) si Maybeline - pentru incalcarea dispozitiilor art. 94 lit. a) din Codul audiovizualului (monitorizare: ianuarie 2016).
Taxa Locala de Publicitate neclara. Nimeni nu stie cum se aplica.
Ca si cum intrarea in vigoare a Legii Publicitatii stradale la finalul anului 2015 n-ar fi de ajuns ca aceasta va matura mii de reclame in fiecare oras din tara, o alta poveste, cu aplicare imediata la taxele de la sfarsit de luna, da batai de cap tuturor furnizorilor de media din publicitatea stradala. Taxa locala.
Chemate la CNA: Vodafone Supernet, Pest Repeller, Maybelline, Colon Protect, Detrical
  Analiza va lua in considerare atat reclamatiile venite pe adresa CNA cat si punctele de vedere ale Romanian Advertising Council (RAC) 
 
PUBLICITATE: