CNADR matura DN1 de prisme publicitare. Aici nu mai sunt reclamele dumneavoastra.
  Pe langa directiile de taxe locale care cer situatia la zi a taxelor si autorizarilor pe fiecare structura de afisare, CNADR este a doua institutie care  nu doar zice, ci mai si FACE. C uratenie in publicitatea pe drumurile nationale!
 Fum si sute de calatori evacuati la Metrou. Tremura si "firmele de publicitate" indicate de Metrorex?
  Cu un demers inceput dupa incendiul din luna aprilie, adplayers incearca si astazi sa afle, pe langa raspunsul Metrorex, daca firmele ce reprezinta spatiile de publicitate la metrou au structurile si panourile de publicitate avizate la incendiu sau altfel spus, ignifugate. 
Exclusiv adplayers: Detinatorii de panouri publicitare din Bucuresti au 5 zile sa declare taxele si autorizarile
 Revista adplayers a pus mana pe o circulara a Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale a sectorului 1 in care autoritatea in Impozite si Taxe Locale a sectroului 1 da termen 5 zile detinatorilor de panouri sa declare situatia taxelor si autorizarilor din 2010 si pana in luna iunie 2016
OOH
A fost demolata. Prisma publicitara gigant din Piata Victoriei a fost data jos la 3 zile de la decorare.
 Prisma publicitara gigant din Piata Victoriei, despre care adplayers a ascris in urma cu cateva zile, a fost demolata. 
 Adrian Moraru, IPP: "Incalcarea legislatiei este evidenta in cazul acestei "minuni"
  „Legea 185 2013 desi destul de succinta are mai multe prevederi ce fac aceasta "minune" sa fie ilegala. Nu e de mirare ca aceasta autorizatie reprezinta un ultim tun dat de administratia primarului interimar Sava” subliniaza Adrian Moraru.
Constructie "temporara" gigantica in Piata Victoriei. 3 mesh-uri pe prisma cu latura 40m si inaltime 10m
 „Cel mai mare semn publicitar din istorie in mijlocul Bucurestiului!”, potrivit aprecierilor a doi specialisti din piata outdoor, trei mesh-uri gigantice au construit un „bloc” metalic cu latura de 40 metri si inaltime de 10 m, fix in buricul Bucurestiului.
TV
 10.6 puncte de rating si 34.7% cota de piata in publicul comercial la "Romanii au Talent"
  In minutul de maxima audienta de la 22:43, show-ul a fost urmarit de peste 2.6 milioane de romani.
Dedicatie Taraf TV de 10.000 de lei de la CNA pentru protectia minorilor
Consiliul a sanctionat postul de televiziunepentru incalcarea prevederilor art. 39 alin. (2) din Legea audiovizualului referitoare la protectia minorilor
 4.1 puncte de rating si 17.9% cota de piata in target comercial pe "Cautam primar, model european"
 Potrivit datelor prelucrate de Pro TV, reportajul Romania, te iubesc! a fost lider de audienta cu reportajul Cautam primar, model european
12.9 puncte de rating si 37.9% cota de piata in publicul comercial pentru Romanii au talent, Pro TV
 Potrivit postului de televiziune, pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 00:31, la nivel national, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Romanii au talent
 
PUBLICITATE: