TVR lider cu Nationala. 1 din 4 romani din publicul comercial cu ochii pe TVR 1 la Polonia - Romania
 In mediul urban, partida Polonia-Romania a fost urmarita de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezinta targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cota medie de piata).
Vanzari mai mici cu 4% in presa scrisa in T1, 2017, comparativ cu T4, 2016.
Media tirajului vandut in perioada ianuarie - martie 2017 este cu aproximativ 11% mai mica decat in acelasi trimestru din 2016.
Gunoiul plimbat sute de kilometri si gropile neconforme, urmarite de peste 1 din 6 romani din publicul comercial la Pro TV. 17,6% cota de piata.
 Reportajul ancheta privind problemele ridicate de ridicarea gunoiului si gropile neconforme cu legislatia europeana a incheiat cel de-al 18-lea sezon la Romania, te iubesc!
Marketingul Pro TV, Lucia Antal, realeasa in boardul asociatiei internationale de masurare a audientelor
 Organizatia internationala a asociatiilor de masurare a audientelor isi propune sa imbunatateasca calitatea cercetarii datelor si a masuratorilor, sa promoveze transparenta in masurarea audientelor
Platforma europeana de dezvoltare a filmelor cu buget limitat Less is More continua in Romania
 Unul dintre scopurile LIM este acela de a genera crearea unei retele europene formata din profesionisti ce lucreaza in limitarile unor filme cu bugete mici si, prin urmare, acela de a genera co-productii, noi modalitati de finantare si distributie.
AG Radio Holding: 3,2 mln. ascultatori la nivel national peste 11 ani pe Kiss FM, Rock Fm, Magic Fm
 Conform datelor furnizate, grupul de posturi de radio se situeaza pe primul loc la cota de piata in publicul 18-49 urban, segment in care stapaneste 23,1% market share, urmat de Intact si Lagardere Group cu cote de piata de 14,6% respectiv 12,5%.
BRAT lanseaza Studiul de Audienta Outdoor (SAO). Companiile participante in studiu aduc 10.000 de panouri din Bucuresti si 10 orase.
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
3 din 4 copii folosesc Internetul Video, spun parintii! Ei vor distractia, iar mama si tata ii vor programatori.
 Potrivit studiului Open-i realizat pentru Orange si Itsy Bitsy, jumatate dintre copiii de peste 7 ani, din Bucuresti, petrec peste 2 ore pe zi la un dispozitiv digital, in special cu jocuri si filmulete, in timp ce parintii ar vrea sa ii stie in fata calculatorului pentru a invata ceva, pentru educatie.
Pro TV de weekend pe cele mai noi modele de masini si teste la SuperSPEED cu Giurgea si Bratu
Emisiunea este difuzata in fiecare sambata de la 10.30 ora la care, pe langa noile modele de masini, cei doi realizatori promit si teste surprinzatoare cu modelele prezentate.
Public Broadcasters International la Bucuresti, in studiourile Radio Romania
Organizatie de cooperare audiovizuala internationala fondata in 1990, Public Broadcasters International (PBI)  numara, in prezent, mai mult de 80 de posturi publice de pe toate continentele
 
PUBLICITATE: