Editiile viitoare ale noului sezon Dosar Romania decupeaza lumea in care traim in secvente esentiale: Romania care merge la scoala, Dezastrul de la Baile Herculane, Generatia SIDA, Jocurile Invictus
Fondata in 1930, revista de publicitate, marketing si media Advertising Age prezinta noua imagine de brand, noul AdAge.
In aceeasi sedinta Realitatea TV a fost amendata cu proximativ 2.200 de euro (10.000 de lei) pentru Diferente si Esente
Editorii Special Arad arata ca „In fisa postului, se stipuleaza ca doamna Varga va trebui sa asigure un mediu educational pacifist in randul elevilor, fara violenta, fara droguri, sa sprijine si indrume viata asociativa a elevilor (Consiliul Scolar al Elevilor, Consiliul Judetean al Elevilor), sa coordoneze activitatea directorilor palatelor si cluburilor copiilor, sa coordoneze programe de perfectionare pentru cadrele didactice din...
Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. La nivel comercial, public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea a inregistrat 5.6 puncte de audienta si 20.4% share, in timp ce televiziunea clasata pe locul secund a obtinut 2.6% rating si 9.5% share.
Phoenix Media, lider pe piata locala din Romania in publicitatea digitala out-of-home (DOOH), a lansat primul instrument integrat de planificare si administrare a campaniilor de publicitate integrata , care include STOC – modulul de administrare a campaniilor (Standard Tool for Organising Campaigns) si CSM – modulul de management al campaniilor clientilor (Client Service Management – indiferent de brand, campanie...
In calitate de Head of Production PRO TV, Misu Predescu va coordona si superviza fiecare dintre productiile postului- de la Romanii au talent, Visuri la cheie, Vocea Romaniei, La Maruta, Pe bune?! sau Vorbeste lumea, la productiile mai noi.
Conditiile de trai si raspunsul autoritatilor referitor la aceste probleme reale si actuale de la reportajul Romania Carunta a fost lider de audienta pe toate categoriile de public.
In minutul de aur de la ora 22:18, peste 2.1 milioane de romani la nivel national erau cu ochii pe PRO TV
Surse: Phoenix Media lanseaza primul instrument de administrare campanii Digital OOH: STOC, SETI 2.0
Potrivit informatiilor adplayers, pe langa noul soft de administrare de Digital OOH, SETI 2.0, furnizorul de outdoor digital va mai lansa, tot in premiera p entru agentiile de media, publicitate si administratorii de campanii, si primul instrument de client service management din industria de publicitate, Phoenix Media CSM (Client Service Management).
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: