FRF a initiat propunerea legislativa care sa includa si drepturile din pariurile sportive.
 In prezent, federatiile sportive detin in acest moment drepturile tv, drepturile de sponsorship, merchandising si ticketing din evenimentele sportive si competitiile pe care le organizeaza, dar nu si drepturile din pariuri sportive.
"Marina Sturdza, Romanian Princess" elogiata in memoriam in The New York Times
Sub titlul „Marina Sturdza, Romanian Princess and Humanitarian”, unul din cele mai importante ziare americane, The New York Times, face un frumos elogiu vietii si activitatii Printesei Marina Sturdza, la doua zile de la trecerea Sa la Domnul.
128 milioane de dolari si crestere de 9.7% pe primele noua luni din 2017 pentru Grupul PRO TV
 Potrivit oficialilor de comunicare, in trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obtinut venituri nete in valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 6.4% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.
Mai bine de 1 din 4 romani in publicul comercial au vrut Gospodar fara pereche (PRO TV)
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 ani, show-ului prezentat de Anamaria Prodan Reghecampf la PRO TV a obtinut 11.4 puncte de rating si 27.0% share, in timp ce televiziunea de pe locul secund a inregistrat 10.7 puncte de rating si 25.4% share
Audienta INNA de peste 100 Milioane de vizualizari, fiecare, pentru Ruleta si Gimme Gimme
 “Ruleta” are deja 105 milioane de vizualizari in doar 4 luni, iar Gimme Gimme” a ajuns la 100 milioane de vizualizari in 8 luni de la lansare 
1 din 8 romani din publicul TV national au urmarit decizia juriului TVR Vedeta populara
 Prima editie a concursului de talente dedicat interpretilor de folclor amatori care va fi premiat cu 100.000 de lei a fost urmarit duminica, 22 octombrie, intre orel 21-23 de o medie de 1 din 14 telespectatori din publicul TV urban, respectiv 1 din 13 din publicul national.
O casa pentru 1 din 3 romani din publicul tv comercial de la Visuri la cheie (Pro TV)
 A sasea editie Visuri la cheie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 11.9 puncte de rating si 31.5% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani
 eJobs lanseaza trimestrial gratuit de resurse umane. We Are HR are 80 de pagini si 5.000 de exemplare
Revista care se intinde pe 80 de pagini va avea o frecventa trimestriala si va fi distribuita gratuit clientilor-companii ai eJobs, in aproximativ 5.000 de exemplare pentru fiecare numar. Editia tiparita a revistei va fi dublata de versiunea online, accesibila pe www.WeAreHR.ro, actualizata zilnic
S-a lansat Global Influencers. Cea mai mare agentie de influencers cu INNA, Antonia, Carla's Dreams, Lariss, Codin Maticiuc, BRomania, Mircea Bravo
  Global Entertainment - Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, si Global Influencers, agentie de influencers marketing, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Lariss, Nicoleta Nuca, GJAN, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek si influenceri de referinta precum Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Codin Maticiuc, BRomania, Flick, Mircea Bravo si...
Mai bine de 1 din 5 romani s-au uitat la reportajul ''Un fluviu de prostie'' de la Romania, te iubesc!
 Pro TV a obtinut 6.4 puncte de rating si 21.7% share la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani)
 
PUBLICITATE: