Prima editie a concursului de talente dedicat interpretilor de folclor amatori care va fi premiat cu 100.000 de lei a fost urmarit duminica, 22 octombrie, intre orel 21-23 de o medie de 1 din 14 telespectatori din publicul TV urban, respectiv 1 din 13 din publicul national.
A sasea editie Visuri la cheie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 11.9 puncte de rating si 31.5% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani
Revista care se intinde pe 80 de pagini va avea o frecventa trimestriala si va fi distribuita gratuit clientilor-companii ai eJobs, in aproximativ 5.000 de exemplare pentru fiecare numar. Editia tiparita a revistei va fi dublata de versiunea online, accesibila pe www.WeAreHR.ro, actualizata zilnic
Global Entertainment - Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, si Global Influencers, agentie de influencers marketing, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Lariss, Nicoleta Nuca, GJAN, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek si influenceri de referinta precum Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Codin Maticiuc, BRomania, Flick, Mircea Bravo si...
Pro TV a obtinut 6.4 puncte de rating si 21.7% share la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani)
Editiile viitoare ale noului sezon Dosar Romania decupeaza lumea in care traim in secvente esentiale: Romania care merge la scoala, Dezastrul de la Baile Herculane, Generatia SIDA, Jocurile Invictus
Fondata in 1930, revista de publicitate, marketing si media Advertising Age prezinta noua imagine de brand, noul AdAge.
In aceeasi sedinta Realitatea TV a fost amendata cu proximativ 2.200 de euro (10.000 de lei) pentru Diferente si Esente
Editorii Special Arad arata ca „In fisa postului, se stipuleaza ca doamna Varga va trebui sa asigure un mediu educational pacifist in randul elevilor, fara violenta, fara droguri, sa sprijine si indrume viata asociativa a elevilor (Consiliul Scolar al Elevilor, Consiliul Judetean al Elevilor), sa coordoneze activitatea directorilor palatelor si cluburilor copiilor, sa coordoneze programe de perfectionare pentru cadrele didactice din...
Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. La nivel comercial, public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea a inregistrat 5.6 puncte de audienta si 20.4% share, in timp ce televiziunea clasata pe locul secund a obtinut 2.6% rating si 9.5% share.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: