Transmisie Live TVR. Funeraliile Regelui Mihai I. Casa Regala a desemnat Televiziunea Romana producator exclusiv al ceremoniilor.
 Din aceasat calitate, TVR va asigura productia tuturor ceremoniilor, in colaborare cu Trinitas TV, punand la dispozitie semnalul TV pentru toate televiziunile interesate. In zilele de doliu national, posturile TVR vor difuza Editii speciale, documentare si filme artistice.
1 din 5 telespectatori din publicul comercial interesati de romanii exceptionali la Romania, te iubesc
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea a obtinut 6.5 puncte de rating si 18.1% cota de piata (aproape 1 din 5 romani)
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la INNA in Vocea Romaniei ( Pro TV)
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
Peste 1 din 4 oameni din publicul comercial au vazut povestile de succes ale romanilor la Pro TV
In publicul cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Pro TV a obtinut 9.1 puncte de rating si 26.3% cota de piata
La 22 de ani de la lansare dar si de Ziua Nationala, PRO TV canta "RomanEsti, oriunde-ai fi"
Andreea Esca, Andi Moisescu si Pavel Bartos si-au facut debutul muzical alaturi de Andra, Despot, Loredana si Smiley
1 din 4 romani din publicul comercial au fost Pe Bune la Pro TV cu Andi Moisescu
 Editia de luni, 27 noiembrie, a fost lider de audienta si a inregistrat 7.6 puncte de rating si 23.9% share pe segmentul publicului comercial,
Vocea Romaniei (Pro TV) se extinde in online cu Oana Tache, Digital Host
  „Intr-o lume in continua schimbare, era firesc sa aderam la trend-urile internationale si sa venim cu un concept care sa aduca telespectatorul mai aproape de Vocea Romaniei, in online” spune Oana Tache, Vocea Romaniei din online.
Aproape 3 din 10 romani din publicul comercial au construit audienta Visuri la cheie (Pro TV)
  Potrivit datelor de audienta citate de Pro TV, postul a a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 10.8 puncte de rating si 28.8% share pe segmentul publicului comercial
Aproape 1 din 4 romani au fost Pro Vocea Romaniei, cu 3% market share peste urmatorul clasat
Potrivit reprezentantilor de relatii publice Pro TV, a treia runda a Confruntarilor de la Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 22.8% share pe segmentul publicului comercial
Televiziunea Romana pune piatra de temelie pentru noul sediu al TVR Craiova
 „Este o mare bucurie sa putem pune prima caramida la temelia noului sediu al TVR Craiova”, a declarat Doina Gradea, director general intermar al TVR, despre investitia in noul sediu TVR Craiova care se ridica la suma de 5.241.350 lei si este realizata din fonduri proprii.
 
PUBLICITATE: