Cel mai tanar tatic din blogosfera, la Parenting ADS. Preia exclusiv vanzarile de publicitate DaddyCool.ro
  Parenting Ads, singurul HUB de digital media specializat in comunicare online pe piata de parenting din Romania, va prelua exclusiv vanzarile de publicitate pentru  www.daddycool.ro , incepand din ianuarie 2018
1 din 3 romani din publicul comercial s-au uitat in 2017 dimineata si seara la Stirile PRO TV
  Aproape unul din cinci romani au urmarit in 2017 si programele Romania, te iubesc!, iLikeIT si Ce se intampla, doctore?
INNA a luat cu asalt Virgin Radio
  Artista i-a luat prin surprindere pe matinalii de la Virgin Radio, intr-un moment special, un takeover al cladirii.
 9% rating si 27% cota de piata in publicul comercial, duminica, la Romania, te iubesc! (Pro TV)
Postul de televiziune a fost lider de audienta pe toate categoriile de public, obtinand la nivelul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, un nou record de audienta - 9.1 puncte de rating si 27.0% share, arata reprezentantii sai.
TVR transmite in direct funeraliile Regelui Mihai I al Romaniei
 Televiziunea Romana transmite in direct, pe toate posturile sale - TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR HD, TVR International si TVR Moldova - funeraliile Majestatii Sale Defuncte Regele Mihai I al Romaniei
Transmisie Live TVR. Funeraliile Regelui Mihai I. Casa Regala a desemnat Televiziunea Romana producator exclusiv al ceremoniilor.
 Din aceasat calitate, TVR va asigura productia tuturor ceremoniilor, in colaborare cu Trinitas TV, punand la dispozitie semnalul TV pentru toate televiziunile interesate. In zilele de doliu national, posturile TVR vor difuza Editii speciale, documentare si filme artistice.
1 din 5 telespectatori din publicul comercial interesati de romanii exceptionali la Romania, te iubesc
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea a obtinut 6.5 puncte de rating si 18.1% cota de piata (aproape 1 din 5 romani)
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la INNA in Vocea Romaniei ( Pro TV)
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
Peste 1 din 4 oameni din publicul comercial au vazut povestile de succes ale romanilor la Pro TV
In publicul cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Pro TV a obtinut 9.1 puncte de rating si 26.3% cota de piata
La 22 de ani de la lansare dar si de Ziua Nationala, PRO TV canta "RomanEsti, oriunde-ai fi"
Andreea Esca, Andi Moisescu si Pavel Bartos si-au facut debutul muzical alaturi de Andra, Despot, Loredana si Smiley
 
PUBLICITATE: