Global Records traduce muzica si celor cu deficiente de auz. #dincolodesunet, in limbaj mimico-gestual
  Campania de responsabilitate sociala include, pentru inceput, o serie de 14 videoclipuri traduse in limbaj mimico gestual printre care Irina Rimes cu „Bolnavi amandoi” si „Ce s-a intamplat cu noi”, INNA cu ”Gimme Gimme”, ”Nirvana” si ”Ruleta” sau Carla's Dreams cu „Acele”, „Beretta” si „Imperfect”.
TVR are de luat 5,5 milioane de euro de la fosta Splendid Media.
SRTV a castigat, in faza de apel, litigiul cu fosta Splendid Media pentru recuperarea unor creante de aprox. 25 milioane de lei
Alex Dima a lasat Romania pentru Athos. 2 din 9 romani din publicul comercial l-au urmarit.
  „Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
Facebook monitorizeaza TOATE mesajele private. MailOnline, dintr-un interviu cu Mark Zuckerberg
  Intr-un interviu podcast cu Mark Zuckerberg realizat de  Ezra Klein, editor VOX,  fondatorul Facebook admite ca scaneaza toate mesajele private pentru a se asigura ca se aliniaza la standardele comunitare, dupa cum a scris ieri seara publicatia MailOnline.
De Pasti, Familia Regala deschide portile Castelului de la Savarsin pentru TVR 1. Programe speciale dedicate Sarbatorilor Pascale
 In Saptamana Patimilor, joi, 5 aprilie, ora 17.30, la TVR 1 putem urmari documentarul Saptamana Patimilorsi a Ziua Invierii (din care aflam semnificatia parcursului duhovnicesc al Saptamanii Mari si a Sarbatorii Invierii).
Mutare surpriza de Pasti la Antena 1. Dupa o pauza de 4 ani, Cosmin Stan incepand cu Observatorul din weekend-ul de Pasti, alaturi de Octavia Geamanu
Dupa o pauza de 4 ani de aparitie " pe sticla", telespectatorii il pot urmari pe Cosmin Stan la pupitrul de stiri al jurnalului din prime time, in fiecare sambata si duminica de la ora 19:00, unde va prezenta alaturi de Octavia Geamanu.
15,6 puncte de rating si 45,6% cota de piata in publicul comercial pentru "Romanii au talent"
 Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 2.9 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV
Debutul "Asia Express" pe Antena 1 a avut o cota de piata de 1 din 4 romani in publicul comercial
Potrivit cercetarii Antena Group, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, si a obtinut, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59-23.03), o audienta medie de 10.4 puncte de rating si o cota de piata de 24,2%
N-au facut Centura, dar au fost lider de audienta TV. 1 din 5 romani s-au uitat la Guverne de Centura
  Reportajul Romania, te iubesc!, Guverne de centura, a reusit sa obtina, la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani), 6.6 puncte de rating si 20.6%
100.000 de accesari pe transmisia live a Conferintei "Fake News. O anatomie a mistificarii sociale"
  Cu 200 de participanti si 19 vorbitori de marca pe tema stirilor false, Conferinta internationala organizata de ARRP, in parteneriat cu ICCO si BCU "Carol I" a beneficiat si de o Interventie live a Comisiei Europene si a urmarit si care sunt solutiile impotriva fenomenului care a devenit azi un pericol pentru societate si pentru valorile si institutiile democratice
 
PUBLICITATE: