De 1 iunie, TVR devinde televiziunea copiilor
  Doi adolescenti vor fi prezentatori pentru o zi ai Telejurnalului TVR 1, de la ora 20.00, iar telespectatorii pot castiga premii de exceptie, de la excursii, la hoverboard – uri si multe altele
1 din 2 romani din mediul urban (47%) spun ca obisnuiesc sa posteasca in asteptarea Pastelui. Reveal Marketing Research.
  Doar 4 din10 romani din mediul urban care obisnuiesc sa tina post sunt motivati de credinta in Dumnezeu, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research care si-a propus sa identifice, cat, cum si de ce postesc romanii, urmarind diferente in comportamentele si atitudinile acestora comparativ cu studiul similar derulat in apropierea Sarbatorilor Pascale din 2022.
Cristian Tabara si echipa TVR de la „Romani Universali" ne aduc aminte de contributiile romanilor la dezvoltarea omenirii
  Incepand cu prima seara de luni din aprilie, incepand cu ora 22.00, Romani Universali ne fac sa ne simtim mandri ca Testul Papanicolau, Cutia de viteze automata, declansarea artificiala a ploilor, implantul dentar sau scaunul ejectabil pentru avioane sunt doar cateva dintre contributiile romanilor la dezvoltarea omenirii.
Publicitate si responsabilitate. 5 din 10 investitori in top 10 cheltuieli de publicitate in Media Online (BRAT), din jocuri de noroc.
  Potrivit Romania Libera, conform datelor IAA Romania (International Advertising Association Romania), in top 10 domenii cu cele mai mari investitii in publicitate se afla si companiile din industria jocurilor de noroc – reclame ce vizeaza platformele de pariuri sportive si jocuri de cazino online.
Start pe 30 martie la TVR SPORT. Canalul public de sport va transmite cea mai prestigioasa competitie sportiva a anului - Jocurile Olimpice Paris 2024.
  „La TVR SPORT vom incuraja competitiile mai putin cunoscute, vom readuce in atentie pagini memorabile din istoria glorioasa a sportului romanesc, pastrate in patrimoniul Arhivei de Aur a TVR, vom fi gazda pentru marii nostri campioni, dar si pentru tinerii dornici de performanta”, a declarat Dan Cristian Turturica, Presedinte-Director General al TVR. 
Cheltuieli in publicitate in crestere cu 12% in 2023, comparativ cu anul precedent. Raportul anual BRAT privind investitiile in publicitate.
  In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
Studiu Biz. Unde vor sa lucreze romanii si ce companii sunt in topul Generatiei Z?
  Marta Usurelu, Owner, Biz: „Am vrut sa intelegem mai bine asteptarile Gen Z si care sunt, in viziunea tinerilor, companiile care raspund cel mai bine acestor asteptari. Evenimentul APPLY Conference, care reuneste an de an angajatorii de top si profesionistii din HR, a fost locul unde am prezentat in exclusivitate o analiza aprofundata aplicata acestei generatii, pe langa datele relevante despre celelalte categorii de angajati si...
Drogheriile si parfumeriile au inregistrat cel mai mare volum de publicitate, 149 de reclame, de Valentine's Day in Romania
  In monitorizarea MediaTRUST pentru 1-14 februarie, in topul reclamelor urmeaza categoriile Vanzari online (73 de reclame), Divertisment (67 de reclame), Legume si fructe (64 reclame) si Electrocasnice (61 reclame).: Impactul si prezenta in media, 1-14 februarie.
„Cum da presa de bani, nu doar de urma lor”. Start in competitia celor mai bune materiale jurnalistice, Premiile Superscrieri 2024
  Jurnalistii se pot inscrie pana la 31 ianuarie la Premiile Superscrieri, competitie care premiaza, din 2011, cele mai bune materiale jurnalistice ale anului. Premii de 1.500 pentru locul la fiecare din cele noua categorii de concurs si 3000 de euro pentru „Superscrierea Anului” si  „Superscrierea Cititorilor”
Medicamentele urmate de suplimentele alimentare si lanturi de magazine au dominat piata de publicitate, in decembrie 2023. Cercetare MediaTrust.
Conform datelor pe baza Tarifelor Lista – Rate Card, furnizate de Admonit, platforma mediaTRUST pentru monitorizarea reclamelor, in intervalul monitorizat s-au difuzat peste 612.000 de spoturi publicitare, iar cheltuielile totale de publicitate au fost de peste 820 milioane euro rate card.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »