Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Categoria Use Shakes permite utilizatorilor sa achizitioneze sanse pentru experiente wow, precum o tabara de surf in Portugalia, sesiuni de conducere sportiva cu automobile Porsche si BMW, acces la facilitatile oferite de Edenland, calatorii cu autorulota, sesiuni meet&greet cu un star muzical, bilete pentru o gala de film si pizza pentru un an.
Catalin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Bucharest si CEE Creative Director, McCann Worldgroup cei 13 lideri creativi globali ale caror idei au promovat publicitatea in lume in Creative 100, editat de publicatia de marketing si comunicare americana ADWEEK, una dintre cele mai respectate platforme de informatie de business in industria de marketing si comunicare mondiala.
Marian Voicu (producator tv), Gabriela Avram (jurnalist tv senior), Horia Grusca (producator tv), Radu Aurel Tudor (jurnalist tv) si Ion Banu (producator tv) au fost alesi pentru calitatea de membri ai Comisiei de Etica si Arbitraj din SRTv, iar Razvan Bucuroiu (producator tv), Ruxandra Elena Tuchel (producator tv) si Diana Mihaela Ciurus (jurnalist tv) au fost alesi pentru calitatea de membri supleanti, conform votului.
Pe langa canalul online din trust, Marius Tuca Show va fi unul dintre pilonii viitoarei televiziuni Smart TV care a primit licenta CNA si care, potrivit unor surse apropiate grupului de media & entertainment condus de Adrian Sarbu, este asteptata sa se lanseze in toamna acestui an.
Conferinta a fost urmarita online, in direct, de peste 4.000 de persoane, iar intr-o saptamana de la desfasurarea evenimentului sunt inregistrate mai mult de 26.000 de vizualizari, cumulate, pe pagina de Facebook a ARRP Romania si in reteaua privesc.eu, operatorul care a transmis live online evenimentul.
Asociatia Culturala „Patrimoniu pentru Viitor” anunta lansarea contributiei video Romania: #Ode2Joy Challenge 2019, pe 9 mai, de Ziua Europei. Initiativa creativa raspunde provocarii organizatiei paneuropene Europa Nostra si presedintelui acesteia, Plácido Domingo care poate fi urmarita pe canalul Vimeo, aici.
Potrivit cifrelor furnizate, recordul din tara se inscrie in succesul international al filmului, care a spart absolut toate recordurile de incasari in primul weekend in cinematografe, ajungand la 1,2 miliarde de dolari in intreaga lume.
O productie originala de continut dezvoltata de MediaCom Beyond Advertising (MBA), dedicata serialului Games of Thrones - Confruntarea Battle of Thrones, surprinsa in patru episoade video, incluzand semifinala si finala, a fost difuzata in perioada 13-21 aprilie, anticipand premiera sezonului final GOT si a cumulat, 100% organic, peste 280 000 de vizualizari in 7 zile de la publicare si peste 1000 de comentarii.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: