BMG (re)face "Campaign" la Ad'Or
Anuntata la sfarsitul anului trecut in Biz, mult asteptata editie de martie 2005 a revistei locale Campaign va aparea din iunie si se va lansa, dupa toate probabilitatile, la sfarsitul lunii mai
ProSport trage granita intre "cel mai mic pret" si "cel mai bun pret" la 4.500
Cu un pret de coperta de 4.500 lei, cotidianul editat de Ringier Romania intra in careul Gazetei  Sporturilor (5.000 lei) pana ieri cu 'cel mai bun pret'
Graffiti BBDO dezbraca manechinele de la River Woods
Acestea au fost "date afara" goale de la magazinele din Carrefour si Mario Plaza timp de o saptamana
TV, Domo
Domo de primavara de la Odyssey
Noua campanie de primavara "Tii la aparatele de marca?" pentru electronice si electrocasnice contine 5 spoturi TV si 5 radio
Gandul are identitate vizuala si design de ziar de la Grapefruit
Agentia de consultanta pentru branding si design interactiv va continua sa spijine efortul ziarului de dezvoltare a unei identitati de brand puternice si consecvente
Rebranding Ciucas "de la munte" semnat de Branzas de la Cluj
Dupa Ursus si Keller, consultantul de branding si design a redesenat brandul CBR pentru a transmite un raport optim intre mesajul brandului si elementele care ii transmit valorile
Licitatia Iveco Spa Romania in exclusivitate pentru AdPlayers
Oficialul de contact al licitatiei, Gabriela Buzescu, este si promotoarea campaniei de presa in vederea selectarii transparente a agentiei de publicitate
'Va bagati' la un pitch cu Iveco?
Incantati presupunem de campania cu grupul prietenilor care beau Golden Brau, reprezentantii Iveco anunta o licitatie printr-un sfert de pagina in presa centrala
131 companii pe 12.000 metri patrati la CERF 2005
Expozitia IT&C ce are loc in perioada  20 si 24 aprilie se vrea un oras al viitorului in care prezentul este mult mai simplu
In mediul urban, pe editie, Practic in Bucatarie are 1.115.000 de cititori, Casa Lux - 356.000, Practic idei - 546.000, iar Casa de Vacanta un numar de 110.000 de cititori
 
PUBLICITATE: