Dan Petre: "S-au vazut diferente intre agentiile cu departamente de strategie si cele fara astfel de departamente"
Opiniile lui Dan Petre,  Managing Partner D&D Research si membru in juriul EFFIE Awards Romania 2006 despre festivalul de eficienta
Graffiti BBDO scrie "Lucruri incomode"
Conceptul noului spot semnat pentru Romania Libera continua Nopti nedormite, campania fiind difuzata incepand din 17 martie pe TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3,  Prima TV, National Geographic si AXN la care se adauga radio, print si outdoor
Nou Director Executiv Adjunct la Grey
Laura Tampa (foto) este noul Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romania dupa ce a fost Client Service Director al agentiei de publicitate din 2003
Leo Burnett a castigat licitatia Joe
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
Regie "Stapanul Inelelor" pentru Borsec
Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
BTB Advertising promoveaza BMW Seria 1 de la Automobile Bavaria
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane EUR in 2005, potrivit Lindei Willy (Foto) Executive Director, agentia de publicitate a implementat si deruleaza pe media din Romania campania ce se desfasoara la nivel national, in presa scrisa, TV, radio si outdoor, precum si campanii locale
McCann PR a castigat Walmark
Agentia de relatii publice a fost aleasa la inceputul acestui an sa se ocupe de strategia de relatii publice a tuturor brandurilor din portofoliul Walmark Romania
Adrian Botan: "Nu am vrut sa intram in lupta pentru puncte care poate arunca in mediocritate un festival"
Directorul de creatie McCann spune ca a ales sa inscrie la AdPrint 2006 o singura lucrare, MTV, pentru ca a vrut sa dea un mesaj de calitate pietei
AdPrint 2006 anunta seminarii europene
Cu rolul de spori know how-ul creativilor si oamenilor de marketing, organizatorii spun ca seminariile AdPrint 2006 "vor fi cele mai bune seminarii de advertising sustinute pe parcursul unui an in Romania"
Publicis Party la trecerea in 2006
Grupul Publicis Romania a incheiat anul 2005 cu o petrecere in care muzica a fost asigurata chiar de Teddy Dumitrescu ( foto) - seful grupului de comunicare
 
PUBLICITATE: