Agentia se va ocupa si in acest an de componenta de BTL si de PR de la BIC, pe categoria Razoare
"Un gest strategic, in vederea adaptarii celor doua companii la schimbarile pietei autohtone, prin oferirea unei alternative lipsita de scleroza sistemelor mamut", a calificat Lucian Georgescu parteneriatul GAV|Scholz & Friends - Free Communication
Pe langa organizatorii Dunhill Dimensions de la Grey Worldwide Romania, printre admiratorii evenimentului de muzica iberica live s-au numarat si alte vedete din industria comunicarii cum sunt Corina Barladeanu, Bogdan Manea sau Alexandra Tanjala
Mihnea Gheorgiu (foto), Junior Copywriter la Leo Burnett este singurul creativ roman castigator al unui loc in finala Clio Young Creatives, unde a ajuns alaturi de cei mai buni 11 tineri creativi din intreaga lume
Realizata de Foote, Cone & Belding Bucharest, campania demarata in aprilie se va incheia la sfarsitul lunii mai, fiind organizata pentru a marca aniversarea a 7 ani de prezenta a bancii pe piata din Romania
Dupa o saptamana de la anuntarea inscrierilor editiei din acest an si 2 comunicate de presa care faceau trimitere la informatii suplimentare pe site-ul festivalului, organizatorii afiseaza astazi, pe site-ul in constructie, Regulamentul Ad’Or 2006 - anuntat ieri ca fiind acelasi cu cel de la Ad’Or 2005
Campania continua dupa succesul promotiei de anul trecut care a inregistrat peste 10.000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom
Liviu Irimia, Marketing Director spera ca prima bere germana, in ambalaj PET sa reprezinte 15% din vanzarile producatorului
Despre EFFIE Awards Romania - Mihai Grecea, Creative Director & Partner, Adviser | ChilliMedia, agentie participanta la editia din acest an a festivalului eficientei in comunicare
Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: