70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se �ngramadesc la trofele Internetics �n cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
Performanta celor 475 de �nscrieri �nregistrate �n cadrul celor trei competitii - Internetics Web Promo, Internetics Web Space si Internetics Web Graphic, reprezinta un numar dublu fata de editia din 2005 si poate fi pusa inclusiv pe seama unei structurari mai clare a competitiei
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
Fundatia "Copii Sanatosi " �mpreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey Worldwide Rom�nia si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, av�nd ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii �n r�ndul copiilor nou nascuti
Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), din luna septembrie, campania media pentru Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea, brandul urm�nd sa comunice printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3
"M-am decis sa bloghez pentru ca blogul este o forma de exprimare relativ usor de abordat si realizat", spune Bogdan Br�nzas �ntr-un mail adresat prietenilor si colaboratorilor, pe care �i invita cu orice fel de comentariu sau �ntrebari pe adresa de email
"SMI si NetBridge sunt companiile care au dreptul sa v�nda �n exclusivitate spatiile media ale Vodanet �ncep�nd cu 15 septembrie", a declarat pentru AdPlayers, Vlad Stan (foto), Managing Director la Vodanet Media
La un an de la prima aparitie si av�nd 10.000 de exemplare distribuite �n Bucuresti, potrivit lui Aurelian Tudorache, Director General 4Cars, revista este singurul titlu auto gratuit �n Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT)
"La pitch-ul organizat de A&D Pharma in luna iulie au fost invitate sa participe 6 agentii de PR", a declarat, pentru AdPlayers, Laura Florea, Corporate Affairs Director, A&D Pharma
"Va informam ca, �n urma sesizarilor primite, ati fot pus sub supraveghere pentru o lunga perioada de timp", se arata �ntr-o Nota informativa CNARP trimisa partenerilor si colaboratorilor agentiei de relatii publice
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: