Fantome la Internetics?
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se �ngramadesc la trofele Internetics �n cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
Performanta celor 475 de �nscrieri �nregistrate �n cadrul celor trei competitii - Internetics Web Promo, Internetics Web Space si Internetics Web Graphic, reprezinta un numar dublu fata de editia din 2005 si poate fi pusa inclusiv pe seama unei structurari mai clare a competitiei
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
Fundatia "Copii Sanatosi " �mpreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey  Worldwide Rom�nia si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, av�nd ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii �n r�ndul copiilor nou nascuti
Media Insight pune Bigotti pe TV
Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), din luna septembrie, campania media pentru Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea, brandul urm�nd sa comunice printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3
Branzas are blog, fara comentarii
"M-am decis sa bloghez pentru ca blogul este o forma de exprimare relativ usor de abordat si realizat", spune Bogdan Br�nzas �ntr-un mail adresat prietenilor si colaboratorilor, pe care �i invita cu orice fel de comentariu sau �ntrebari pe adresa de email
Vodanet rupe contractul cu AdEvolution
"SMI si NetBridge sunt companiile care au dreptul sa v�nda �n exclusivitate spatiile media ale Vodanet �ncep�nd cu 15 septembrie", a declarat pentru AdPlayers, Vlad Stan (foto), Managing Director la Vodanet Media
La un an de la prima aparitie si av�nd 10.000 de exemplare distribuite �n Bucuresti, potrivit lui Aurelian Tudorache, Director General 4Cars, revista este singurul titlu auto gratuit �n Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT)
GMP a castigat PR-ul Sensiblu si Mediplus, de la A&D Pharma
"La pitch-ul organizat de A&D Pharma in luna iulie au fost invitate sa participe 6 agentii de PR", a declarat, pentru AdPlayers, Laura Florea, Corporate Affairs Director, A&D Pharma
PR, CNA
Colaboratorii 2activePR sunt pusi "sub supraveghere"
"Va informam ca, �n urma sesizarilor primite, ati fot pus sub supraveghere pentru o lunga perioada de timp", se arata �ntr-o Nota informativa CNARP trimisa partenerilor si colaboratorilor agentiei de relatii publice
 
PUBLICITATE: