Donna Karan da 700.000 EUR pe Baguci
Romānca Elena Baguci a cāstigat un contract pe trei ani, īn valoare de 700.000 Euro pentru imaginea celui mai recent parfum Donna Karan care apare pe piata din Septembrie 2006, potrivit MRA, agentia care a lansat-o
Albert Nica conduce creatia Ogilvy
Unul dintre fostii directorii de creatie de la D’Arcy si avānd 12 ani īn industria de publicitate, Albert Nica va conduce activitatea creativa a īntregului grup si va realiza o reorganizare din punct de vedere al structurii echipei din pozitia de Executive Creative Director
Lansare Logan Break: Publicis Dialog
Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena romāneasca pe acorduri de Vivaldi, īntr-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis Romānia
Noua la Action Global Communications
Din septembrie, Madalina Nistor (foto) este PR Account Manager la Action Global Communications , dupa trei ani īn relatii publice, din care ultimul la GMP 
Potrivit unor informatii si a unui clasament publicate īn revista Capital, citate de catre Publicis Romānia, compania condusa de Teddy Dumitrescu spune ca se afla pe locul 2 īn topul marilor agentii de publicitate din Romānia
McCann Erickson a dat mai mult de 10.000 EUR pe Trandafirul de Aur
Agentia Anului la Golden Drum 2006 a cheltuit aproximativ 10.000 EUR cu festivalul de publicitate, dupa cum afirma Bogdan Enoiu, seful agentiei, cele aproape 60 de lucrari īnscrise īn festival reprezentānd, dupa o estimare AdPlayers, 1 din 5 lucrari romānesti intrate īn concurs si un buget de aproape 15.000 EUR numai pentru īnscrieri
Iulian Trasa (foto) cel care a fondat revista imagoo, a ales un post de marketing, destul de legat de piata de publicitate, mai ales de cea outdoor indoor, la Cocor, conducerea portalului de imagine si comunicare fiind asigurata de Marius Pahomi, Business Development Manager CEE, Vodanet Media, si unul din initiatorii IAB Romānia
3 ceasuri bune pentru campanii McCann
McCann Erickson a cāstigat trei Golden Watch la Golden Drum 2006, premii care recompenseaza categoria Campanii din cadrul festivalul de publicitate
Prima TV si Kiss FM sustin campania sociala "Fii parte din comunitatea ta"
Finantata de Ambasada Marii Britanii la Bucuresti, campania face parte din proiectul Dezvoltarea Autoritatii Teritoriale de Ordine Publica, ce se deruleaza īn perioada iunie 2005 – septembrie 2007
Starcom face media inovativa la Avon
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei īmpotriva cancerului la sān a fost declinata īn presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL
 
PUBLICITATE: