Dezvoltarea va presupune atat aparitia unor produse media noi (un post de radio in FM si extinderea diviziei online), precum si cresterea celor existente ca rezultat al unei analize privind identitatea produselor si eficienta pe termen mediu si lung a fiecareia dintre cele doua entitati media.
Parteneriatul din acest an a fost demarat cu scopul de a sustine muzica clasica, oferind publicului posibilitatea de a viziona festivalul la http://www.tiriacleasing.ro/festivalenescu si poate fi accesata gratuit, in timp real, de pe dispozitivele mobile si fixe conectate la Internet.
Instrument destinat industriei de comunicare digitala care ofera suport companiilor in mentinerea conformitatii cu prevederile si obligatiilor ce le revin prin GDPR si Directiva de ePrivacy, Noua versiune actualizata a TCF 2.0 va opera in piete alaturi de TCF 1.0 pana la finalul trimestrului 1 2020 - interval ce va permite site-urilor si Platformelor de Consimtamant (CMP-uri) sa beneficieze de suficient timp pentru adoptarea TCF 2.0, precum...
„Ca de fiecare data, Televiziunea Romana isi respecta misiunea publica de a duce in casele romanilor atmosfera unica a Festivalului Enescu. Suntem onorati sa transmitem acest eveniment de anvergura si sa oferim publicului larg muzica de calitate in interpretarea artistilor invitati la eveniment”, declara Doina Gradea, Presedinte-Director General al TVR.
,,Pentru anul acesta, ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei, la care adaugam si deschiderea la vanzarea de publicitate a statiei Travel Channel, ce aduce noi bugete” a afirmat pentru AdPlayers, Iulia Popa, Senior Ad Sales Manager, Discovery Media Romania si coordoneaza departamentul de vanzari de publicitate in cadrul companiei, din anul 2013
,,Unii dintre ei sunt condamnati, unii urmariti penal, unii uitati in “acoperire”, reusesc cu mult succes sa conduca aceasta tara si astazi"
Contrar uzantelor in care panourile amplasate ilegal sunt avertizate de catre Politie sau autoritatea care emite ordinele de restrictie privind amplasarea mijloacelor de publicitate, cateva panouri aflate in exteriorul statiilor de metrou din Bucuresti au fost manjite cu aracet si o hartie fara nicio adresa oficiala legata de vreo incalcare a contractului sau legislatiei
Denis Roabes si-a propus sa fondeze, impreuna cu echipa Global Records, proiectul „BursaTheMotans” - destinat tinerilor care sunt pasionati de domeniul pe care si l-au ales, dedicati si seriosi in ceea ce-si propun sa faca.
Potrivit organizatorilor, artistii prezenti la Cerbul de Aur 2019, concurenti sau invitati, vor urca pe o scena de 800 m2, cu 400 m2 ecrane de LED - echivalentul a 1.000 de televizoare! - si cu peste 50.000 de piese demontabile de scenotehnica.
Aflata in cea mai mare campanie de comunicare OOH, platforma de streaming invita utilizatorii sa acceseze gratuit filme si continut premium TV. Campania poate fi vazuta pe strazile din Statele Unite.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: