Zoltan Szigeti, The Group/OMG: “Marketingul se va schimba radical in urma revolutiei Inteligentei Artificiale"
Marti, 13 Octombrie 2015
 adplayers. info

Computerul va contribui activ la deciziile de cumparare viitoare si implicit in evolutia marketingului actual. Este concluzia noii aparitii editoriale “Sentience” despre impactul inteligentei artificiale in marketing, titlu lansat de curand de reteaua de media Phd, parte a grupului Omnicom Media Group si in Romania.

“Marketingul se va schimba radical in urma revolutiei Inteligentei Artificiale, iar aceasta tema este deja parte din prezentarile pe care le realizam pentru clientii nostri.” spune Zoltan Szigeti – Presedinte The Group/Omnicom Media Group Romania, din care face parte si PHD. “Suntem pregatiti pentru aceasta noua perspectiva” explica executivul.

Sentience descrie realitatii comerciale viitoare, exemplificand prin produse care vor redefini viitorul si noua paradigma a publicitatii la care ne vom raporta.

Aparitia editoriala rezuma istoria Inteligentei Artificiale, raspunde la intrebarile esentiale: ce este, de unde a inceput totul, si pana unde s-a ajuns astazi in acest domeniu sicreioneaza imaginea de ansamblu a viitorului din perspectiva “intelligence”, oferind un preambul pentru lumea guvernata de Inteligenta Artificiala a anului 2029 si pentru implicatiile marketingului potentat de aceasta.

„Cartea trateaza rolul din ce in ce mai important pe care il va juca in viata noastra computerul dotat cu un nivel de discernamant din ce in ce mai pronuntat, astfel incat va lua deciziile de cumparare in locul nostru. Ceea ce va aduce schimbari majore in relatia dintre branduri si consumatori”,a declarat Liana Mihai – Managing Director OMD/phd Romania.

“Impactul Inteligentei Artificiale va genera un proces radical de reorganizare pentru marketing si publicitate. Implicatiile pe care le aduce Inteligenta Artificiala vor contribui la o schimbare de paradigma in marketing. In viitor brandurile nu vor mai comunica direct consumatorilor, ci se vor baza in primul rand pe algoritmi.”,a declarat Mike Cooper– CEO PHD/Omnicom Media Group Worldwide.

Sentience a fost anuntata in avanpremiera la Festivalul Cannes Lions din luna iunie, in acord cu tema seminarului la care a participat ca invitat special Sir Tim Berners-Lee, inventatorul Internetului, care a prezentat viziunea sa privind impactul pe care il va avea Inteligenta Artificiala asupra societatii si a lumii de business.

Sir Tim Berners-Lee se alatura personalitatilor marcante precum Stephen Hawking, Elon Musk, Bill Gates sau Steve Wozniak care si-au expus in ultima perioada opiniile legate de impactul pe care Inteligenta Artificiala il va avea in viitor. “Ar putea fi cel mai mare eveniment din istoria omenirii (dar) … ar putea fi si ultimul, daca nu invatam sa evitam riscurile.” Stephen Hawking.

Sentience poate fi achizitionata de pe Amazon, iBookstore sau Google Play, iar toate veniturile obtinute din vanzare vor fi directionate catre UNICEF.

Mai mult in Media

 


PUBLICITATE: