Zenith porneste "Cum va fi lumea in urmatorii 25 ani?"
Miercuri, 30 Octombrie 2013
 adplayers. info

Reteaua de media Zenith demareaza studiul „Cum va fi lumea in urmatorii 25 ani?”, un proiect aniversar al agentiei la 25 ani de la infiintare.  Studiul global, ale carui rezultate vor fi publicate in luna decembrie, isi propune sa afle cum se poate schimba lumea in urmatorii 25 de ani si vizeaza modul in care se vor dezvolta economiile globale, cum se va transforma societatea, sau cum ne vor influenta viata descoperirile tehnologice.

“In 1997, eram director de media la Bates Centrade Saatchi& Saatchi. In acelasi an, mergeam la Londra pentru a fi “indoctrinata” cu valorile si cultura Zenith” spune Maria Tudor, CEO, Zenith Romania. „Imediat dupa, am participat la prima conferinta globala a tinerei retele Zenith Media. A trecut o perioada aparent lunga, dar dominata de o constanta: provocari permanente. Alaturi de mereu cea mai buna echipa. Am savurat impreuna fiecare clipa si o facem si astazi, cu aceeasi pasiune si entuziasm ca la inceputuri.  Si, parca si profesional, devenim mai buni cu fiecare zi.”

A pornit intr-un depozit reamenajat

Lansata in 1988 intr-un depozit reamenajat din Londra, reteaua de media cuprinde astazi 250 de birouri in 74 de tari si este parte a Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari grupuri de marketing si comunicare din lume.

Fost departament de media buying in cadrul Saatchi & Saatchi, BSB Dorland si KHBB, Zenith Media isi continua drumul ca entitate de sine-statatoare.  Initial doar in UK, unde isi pastreaza sediul central, agentia se extinde la nivel international, lansari notabile avand in China in 1994 si US in 1995.

In 1989, Publicis lansa Optimedia in Franta, astfel ca in anul 2000 cele doua afaceri au fuzionat, lucru determinat de faptul ca Publicis Groupe a achizitionat Saatchi & Saatchi. In acelasi an 2000, urmand un traseu similar cu firma-mama, s-a nascut si Zenith Media Romania, din departamentul de media al agentiei Bates Centrade Saatchi & Saatchi.

Pornind de la radacinile sale de media buying, ZenithOptimedia isi dezvolta si structureaza activitatea in companii specializate: Performics (digital performance marketing), Newcast (branded content),  Moxie (full service digital), Ninah (analytics) and Sponsorship Intelligence. 


PUBLICITATE: