Yahoo! Mail pierde teren pe newslettere Business to Business
Miercuri, 25 August 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Liderul clientilor de email pe segmentul newsletterelor Business to Business nu mai este Yahoo! Mail, asa cum a fost in 2008, ci Outlook, potrivit Inbox Review 2010, cea mai recenta editie a singurului studiu privind situatia clientilor de email folositi de utilizatorii romani, abonati la newsletterele din sfera Business to Business (B2B) si Business to Consumer (B2C).

Cercetarea a fost realizata de compania de email marketing White Image in perioada decembrie 2009 – februarie 2010, de la 250.038 de adrese unice de email, din care 246.299 de utilizatori sunt abonati la newsletterele B2C, iar 3.739 sunt abonati la newsletterele B2B.

Conform studiului, aproximativ 50% dintre cititorii acestor tipuri de newslettere au folosit adresa de serviciu sau servicii de email care permit pop3 sau IMAP, respectiv Outlook. Yahoo! Mail a inregistrat o cota de 22%, in scadere, iar Gmail a fost folosit de 4.59% dintre utilizatorii abonati la newsletterele B2B.

Suporturile mobile, in crestere de 6 ori: de la 0,6% la 3,5%

In privinta suporturilor mobile pentru citirea emailurilor, interesul celor care aleg sa isi citeasca emailurile de pe suporturile mobile a crescut cel mai mult tot in segmentul B2B, de la 0.6% la 3.50%, in timp ce in segmentul B2C a evoluat de la 0.18% la 1%. In topul suporturilor mobile pentru newslettere B2B se afla iPhone cu 70%, urmat de Blackberry cu 30%.

In sectorul B2C, in continuare, utilizatorii au preferat sa se aboneze la newslettere cu adresele personale, aproximativ 69% din totalul abonatilor la acest tip de comunicare folosind Yahoo! Mail, urmand Outlook cu 12.07%.

In privinta celor mai folosite browsere pentru citirea emailurilor, in ambele sectoare de business, aproximativ 60% dintre utilizatori prefera Internet Explorer, urmat de Firefox in procent de 33% dintre cei abonati la emailurile B2B si, respectiv, 40% dintre abonatii B2C.

In ceea ce priveste cei mai folositi clienti de email de tip Desktop, atat in comunicarea B2C, cat si in cazul comunicarii B2B, cel mai utilizat este Outlook, folosit de aproximativ 90% dintre cei care folosesc Desktop email. In cadrul acestui top, Outlook este urmat de Thunderbird si Lotus. 

Mai mult in Research, Internet


PUBLICITATE: