El a mai lucrat pentru Focus Advertising devenita mai apoi Publicis. Cu experienta in organizarea si implementarea multor evenimente pentru companii multinationale si clienti locali, Lucian Codita spune ca "Y&R are un portofoliu vast de clienti care apeleaza din ce in ce mai frecvent la o componenta importanta a mixului de marketing: BTL-ul.". El mai crede ca "oportunitatea dezvoltarii unei platforme puternice de BTL alaturi de echipa care construieste intreaga strategie de comunicate a brandului, este un mare avantaj".
"Cred ca cea mai buna modalitate de a aprecia modul in care evoluam, nu este impartirea in ATL sau BTL, ci mai degraba, o abordare "Through The Line", unde suntem implicati pe mai multe laturi ale proiectului" spune Wojtek Jablonski, Director de Client Service la Young&Rubicam / Team Advertising .
"Am observat ca, daca pana acum, clientii lucrau cu mai multe agentii mici, specializate pe diverse servicii, cum ar fi de exemplu management de eveniment, design de ambalaj sau management si implementare, in prezent, acestia solicita din ce in ce mai des ca toate serviciile de brand sa fie sub umbrela aceleiasi agentii" declara Tereza Munteanu, Managing Director, Young & Rubicam. "Aceasta aduce, in mod firesc, mai multe avantaje pentru clientii parteneri ai Young & Rubicam. Economia de timp si continuitatea in constructia valorilor brandului reprezinta doar doua dintre aceste beneficii." sustine executivul Y&R / Team Advertising."Cand clientii te implica in toate dimensiunile mixului de marketing, atunci intregul proces de dezvoltare a conceptelor, a spotului tv, a printului sau a actiunilor de BTL este mult mai bine inteles si, in majoritatea cazurilor, mai simplu, deoarece echipa care lucreaza la diverse elemente este mult mai bine informata in privinta ultimelor nevoi ale brandului" explica Wojtek Jablonski, Director de Client Service la Y&R. ( Iulian Toma )