(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
In urma reorganizarii operatiunilor pe piata din Romania, Vodanet Media a decis inglobarea Imagoo.ro in cadrul BloomBiz.ro se arata intr-un comunicat al companiei organizate de Vlad Stan. Actiunea este motivata de oficialii Vodanet Media pentru a creste atat prestigiul comunitatii BloomBiz 2.0 cat si pentru a consolida continutul pe zona marketing-publicitate-media.Avand ca baza studii realizate de catre companie, Marius Pahomi, Business Development Manager la Vodanet Media motiveaza decizia prin faptul ca “utilizatorii portalului imagoo.ro urmaresc, in mod firesc, atat zona media-publicitate cat si zona afaceri-business”.
“Decizia a urmarit realizarea unui produs media care sa raspunda tuturor exigentelor membrilor comunitatii. BloomBiz.ro 2.0 este un proiect de maxima complexitate si un element de importanta majora pentru Vodanet Media”, adauga Alina Tane, Project Coordonator – Bloombiz. “Avem pregatite noi suprize pentru membrii comunitatii noastre, printre care si o echipa editoriala de exceptie. Mai multe urmeaza sa comunicam in perioada imediat urmatoare”.
Imagoo.ro a intrat in portofoliul Vodanet Media in luna mai a anului trecut, cand deopotriva fondatorul Imagoo.ro si cei ai Vodanet anuntau ca “Imagoo are un nou actionar majoritar - Vodanet, iar Vodanet are un nou partener de dezvoltare – Imagoo”.
Pe de alta parte, fondatorul Imagoo.ro - Iulian Trasa a declarat astazi, pentru AdPlayers, ca “vechea echipa a site-ului si revistei Imagoo lucreaza la relansarea revistei tiparite Imagoo”. Contactati de catre AdPlayers, oficialii Vodanet Media nu au dorit sa comenteze informatia.
Fondatorul proiectului Imagoo.ro mai spune ca “Prin nerespectarea contractului de catre Vodanet, orice intelegere intre noi a picat. Ca domeniul imagoo.ro a ramas inca la Vodanet e probabil dintr-o neglijenta de-a mea! Pana sa lamurim ce se va intampla cu imagoo.ro, noul site al revistei imagoo va fi eimagoo.ro. “
La achizitia declarata de cele 2 parti in urma cu un an, Vlad Stan, General Manager Vodanet afirma ca “In vreme ce site-urile de revista presei au devenit un specific national, prin achizitia Imagoo, Vodanet arata modul sau specific de a sustine si de a crea valoare”.
“Mi-este greu sa spun asta: viitorul e pe internet!”, adauga in mai 2006, Iulian Trasa (foto), pe atunci Publisher Vodanet si Managing Partner Imagoo. “Si plecand de aici, Vodanet este dupa mine alegerea cea mai buna”.
Astazi, Trasa declara pentru AdPlayers: “Ce ziceam atunci zic si acum, doar ca revistele de nisa cred ca vor merge bine mersi spre infinit. Imi place internetul dar sunt cucerit de print ceea ce voi si face. Am zis alegerea cea mai buna pentru ca la vremea respectiva am purtat discutii de preluare a imagoo si cu Publimedia, pe atunci condusa de domnul Dragos Stanca, si am renuntat la negocieri in favoarea Vodanet Media”.
Ce s-a intamplat intre timp? „S-a intamplat ca in loc sa crestem in trafic pe batatura unor profesionisti ai domeniului in .ro asa cum m-as fi asteptat, am scazut, iar traficul imagoo, dupa ce am plecat eu din proiect a scazut de vreo 3-4 ori (de la 2500 de vizitatori unici pe zi, undeva pe la 5-600 pe zi””, conchide Iulian Trasa.
AdPlayersFile
Unul dintre primele situri despre publicitate din Romania, Imagoo.ro a iesit in public in anul 2003, iar din anul urmator a fost lansata si revista tiparita. In 2006 devine portal de imagine si comunicare in portofoliul Vodanet Media.
Relansat la inceputul anului 2007, potrivit companiei, BloomBiz.ro este atat un generator, cat si un agregator de stiri, care acopera intreg spectrul zonei de business.
Vodanet Media mai detine in portofoliul sau de editor online: www.acasa.ro, www.ele.ro, www.bloombiz.ro, www.smartbuy.ro. Vodanet a dezvoltat serviciul de inchiriere si cumparare DVD cu livrare la domiciuliu exclusiv online, www.videomax.ro .