Vodafone lanseaza revista „ON”
Joi, 25 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Vodafone Romania a lansat revista de divertisment si lifestyle pentru tineri „ON”. Potrivit operatorului de telefonie mobila, ON a fost creata din dorinta de a le oferi tinerilor informatii care sa le satisfaca pasiunea pentru tehnologie, telefoane mobile si gadget-uri de ultima ora. In plus, ON abordeaza si alte subiecte de interes pentru tineri, din muzica, sport, divertisment, inclusiv povesti de succes, sfaturi utile si concursuri.

Revista ON va aparea trimestrial, in 100.000 de exemplare, si va fi distribuita gratuit in magazinele Vodafone Romania din toata tara, precum si in scoli, universitati si camine studentesti.

“Ideea de a crea o revista inedita pentru tineri a aparut acum mai bine de 6 luni”, spune Lars Koester (foto), Chief Marketing Officer, Vodafone Romania. „ON este un concept original care reflecta preocuparile si aspiratiile tinerilor. Ne dorim ca revista ON sa transmita esenta brandului Vodafone, „Traieste fiecare clipa”, un slogan care exprima entuziasmul, pasiunea si bucuria tinerei generatii”.

Pe langa alte subiecte, On spune in primul numar si cum a reusit o agentie de publicitate romaneasca sa castige un Leu de Argint la prestigiosul Cannes Lions International Advertising Festival. Cele mai importante articole din fiecare numar vor fi prezentate pe scurt in sectiunea online de pe site-ul nostru, la www.vodafone.ro/on.


PUBLICITATE: