AdPlayers.ro, Iulian Toma)
„30,000 de exemplare tiparite si distribuite, promovare pe principalele canalele media, audienta de 312,000 cititori pe editie sunt atuuri ce vor pozitiona aceasta editie printre cele mai bine vandute editii ale National Geographic Romania si de ce nu printre cele mai bine vandute reviste lunare din Romania”, a declarat pentru AdPlayers, Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania, vorbind despre „Viata lui Ceausescu” - cel mai recent numar al editiei autohtone National Geographic . ”Un subiect curajos si inca controversat”, a mai precizat responsabilul de vanzari.
Cristian Lascu, Redactor Sef al revistei spune ca „Ceausescu a fost glorificat timp de 25 de ani, apoi, peste noapte a fost demonizat si facut tap ispasitor pentru toate relele Romaniei. Articolul din National Geographic arata cum un copil de la tara, amarat si peltic a ajuns un marele dictator, ce sta la masa cu mai-marii lumii”.
„A facut credite de 10 miliarde de dolari, dar le-a si platit rapid, infometandu-si poporul. Dar cu acesti bani a cladit Casa Poporului, Canalul Dunare-Marea Neagra, Sidex si UMGB, Metrou, Tranfagarasan, uzine si blocuri peste tot. Dar a cladit pe nisip si dupa ureche, pentru ca era incompetent”, adauga Cristian Lascu. „Articolul este foarte actual: in numai 17 ani, Romania a acumulat datorii de 50 de miliarde. Dar oare ce-om fi facut cu ei?”