Unul dintre pionierii mediei ambientale vine la IAA Summit
Miercuri, 08 August 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Dupa ce in urma cu cateva zile Philip Thomas, Organizatorul Festivalulul de Publicitate International Cannes Lions,  si-a confirmat prezenta la summitul de la Bucuresti, o alta figura importanta a comunicarii mondiale si unul dintre pionierii mediei ambientale Daniela Krautsack, Managing Director, Magic Moments / MediaCom, a confirmat si ea participarea.

„Ne bucuram sa avem la IAA Summit unul din pionierii mediei ambientale din lume”, a afirmat pentru AdPlayers, Razvan Gavrilescu - Summit Organizer la IAA. “Doamna Daniela Krautsack a facut un amplu studiu asupra mediei ambientale din diverse tari ale lumii si speram ca macar o parte dintre concluziile acestuia sa le vedem la cea mai importanta manifestare europeana a industriei de marketing si comunicare care va avea loc la Bucuresti”

Potrivit organizatorilor evenimentului, Krautsack va prezenta o tema mai putin abordata pana acum: “Ambient Media - New-Fashioned Ways to Communicate to Oversaturated Consumers”. Toti participantii vor avea sansa unica, ca la petrecerile date de organizatori in serile Summitului, sa faca networking cu toti delegatii straini si romani prezenti.

Early Bird Registration se apropie de final. Pana la 10 august costul participarii pentru membrii IAA pleaca de la suma de 500 Euro. Dupa aceasta data, costul va fi de  600 Euro pentru inregistrarile de pana la 31 august si 700 Euro pentru ultimele inscrieri de pana la 15 septembrie. Pentru non-membrii IAA, se adauga o diferenta de cost de 100 de Euro.

AdPlayersFile

Pe langa cele doua confirmari recente, la IAA European Summit si-au confirmat participarea Charles Stopford (Director, Global Media, Unilever), Nick Waters (Chief Executive Officer, MindShare EMEA), Steve Garton (Global Head of Media, Synovate), Mrs. Carla Michelotti (Executive Vice President – Leo Burnett Worldwide, IAA Vice President, Government Affairs and Self Regulation), Philip Thomas, (CEO, Cannes Lions International Advertising Festival), Adrian Sarbu (Regional Director, Central Media Enterprise, Chairman and CEO, PROTV Romania, Czech Republic and Slovakia), Deborah Malone, Publisher, inter national ist, Jean-Pierre Teyssier (Chairman, European Advertising Standards Alliance), Santiago Gowland (Global Director of CSR, Unilever), Solange Montillaud Joyel (Project Director, United Nations Environment Program), Wally Olins (The Branding Guru), Diana Verde Nieto (Founder, Clownfish), Anthony Kleanthous (Strategic Advisor, WWF), Karin Lailani (Senior Vice President Marketing, Interface Flor), Tony Pigott (Global CEO, EthosJWT ), Richard Hunt (Founder, Registrra - Czech Republic), Mihaela Ungar (President, Romanian Advertising Counsel), Joseph Ghossoub (President, IAA Worldwide), Erich Buxbaum (President, IAA Europe).


PUBLICITATE: