Unul din trei pe TikTok. Parteneriatul TikTok - Httpool completeaza mare parte a planurilor de media dezvoltate de advertiser-ii din Romania
Joi, 26 August 2021

„Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country Manager Httpool Romania, TikTok s-a transformat, mai ales in contextul ultimului an, in „platforma care completeaza, in mod constant, mare parte a planurilor de media dezvoltate de advertiser-ii din Romania”.

AdPlayers. info

TikTok, platforma numarul 1 in topul descarcarilor din zona de Entertainment din Romania, in 2021¹, inregistreaza, de la o luna la alta, o crestere accelerata a popularitatii in randul clientilor sai, anunta Httpool, principalul partener TikTok in Romania si primul partener certificat de catre platforma pentru gestionarea campaniilor de marketing.

„Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra2 si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country Manager Httpool Romania, care citeaza www.datareportal.com pentru perioada de referinta: anul 2020, TikTok s-a transformat, mai ales in contextul ultimului an, in „platforma care completeaza, in mod constant, mare parte a planurilor de media dezvoltate de advertiser-ii din Romania”.

Cum pot brandurile sa beneficieze de TikTok

Dat fiind specificul TikTok si modul in care adreseaza cerintele utilizatorilor sai, fie ca vorbim despre user-ul individual sau despre advertiserii care includ platforma in mixul de media, este simplu de inteles de ce aceasta a fost adoptata atat de rapid si cu atat de mult entuziasm in Romania: 

-            In primul rand, TikTok se identifica prin video, iar vizionarea acestui tip de continut este, in tara noastra, activitatea principala in online pentru 98% dintre utilizatorii de internet;2 

-           In al doilea rand, misiunea TikTok de a inspira si de a oferi bucurie utilizatorilor sai se reflecta din plin in modul in care instrumentele specifice platformei incurajeaza crearea si consumarea unui continut video autentic - lipsit de bariere, natural si captivant pentru utilizatori. Dovada succesului este timpul mediu petrecut de un utilizator din Romania in aplicatie: peste 60 de minute zilnic!¹

Conform expertilor Httpool, 40% dintre utilizatorii de internet din Romania cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani folosesc social media ca sursa principala atunci cand cauta informatii despre branduri (indiferent de dispozitiv)2, jumatate din timpul petrecut pe aceste retele sociale fiind alocat platformei TikTok. Asadar, orice brand care isi doreste sa fie observat si cunoscut ar trebui sa aiba in vedere includerea TikTok in planurile sale de promovare.  

„TikTok este o aplicatie folosita aproape la fel de intens ca YouTube: cu un numar semnificativ de accesari intr-o perioada determinata de timp si cu un timp mare alocat fiecarei accesari in aplicatie”, a declarat Andrei Bijutescu, Httpool Regional Client Partner pentru Tiktok.

„In plus, are un avantaj: aplicatia se deschide direct intr-un video, iar pe masura ce utilizatorul gliseaza imaginea in sus, este expus la un nou material, unic pe ecran, full screen si cu sunetul pornit. Asadar, orice reclama inclusa intre aceste videouri beneficiaza de atentia exclusiva a privitorului. Mai mult, continutul consumat este personalizat pentru fiecare user, cu ajutorul algoritmilor specifici platformei, astfel ca privitorul este captivat pe deplin, ceea ce il face mult mai receptiv la mesajele care i se livreaza”, a completat acesta.

In functie de obiectivele urmarite, echipa Httpool poate recomanda brandurilor sau advertiserilor strategia de comunicare si mixul de formate de ad-uri TikTok, care sa asigure impactul dorit al campaniilor si rezultatele de business targetate de brandurile respective.

„Din punct de vedere al obiectivului de awareness, formatele de ad-uri detinute de TikTok sunt printre putinele de pe piata de publicitate digitala care pot livra un reach masiv catre audienta tintita, in doar 24 de ore. Combinate cu creativitatea brandurilor si expertiza colegilor mei in planificarea si implementarea campaniilor pe aceasta platforma, succesul este garantat”, a mai declarat Andrei Bijutescu, Httpool Regional Client Partner for Tiktok.

Dincolo de aspectele tehnice si rezultatele pe care le genereaza, la baza TikTok se afla un atu special: implica activ utilizatorii in promovarea brandurilor. Prin natura continutului promovat, consumatorii se conecteaza autentic cu brandurile si devin, practic, ambasadori ale acestora atunci cand sunt antrenati intr-un advertising tool specific TikTok: hashtag challenges. Astfel, de la utilizator la utilizator, de la video la video, brandurile castiga popularitate si awareness prin continutul generat de utilizatori, indiferent de dimensiunea brandului. Utilizand o strategie buna de comunicare si un mix potrivit de ad-uri, aceasta platforma ajuta la cresterea vizibilitatii, inclusiv in cazul brandurilor mici, la inceput de drum.  

  

Ce spun studiile despre audienta TikTok?

-           6 din 10 utilizatori de internet din mediul urban au vazut recent campanii derulate de influenceri sau branduri pe TikTok, majoritatea legate de frumusete si moda (59%), muzica (56%), educatie (53%) sau gastronomie (50%), ppotrivit studiului realizat de agentia de media Spark Foundry, prin interviuri online, pe un esantion de 802 persoane, de sex feminin si masculin, cu varsta peste 18 ani, utilizatoare de internet, din mediul urban, in perioada 12-19 aprilie 2021.

-           Platforma ramane populara in randul tinerilor cu varste cuprinse intre 18 si 24 ani (47%) si 25 si 34 ani (37%).3

In Romania, TikTok este in continua crestere si are alaturi partenerul ideal care ajuta clientii sa obtina rezultate excelente in campaniile derulate pe aceasta platforma: Httpool, o companie a grupului international Aleph Holding, reprezentant principal al platformelor digitale globale in Europa si Asia.  Platforma TikTok se afla, din 2020, in portofoliul solid de parteneri ai Httpool in Romania. Astfel, prin experienta vasta in campanii de advertising pe TikTok, Httpool este partenerul de incredere pentru brandurile si advertiserii din Romania care isi doresc sa activeze pe aceasta platforma si sa maximizeze rezultatele campaniilor pe care le planifica.  

Httpool, o companie Aleph Holding, reprezinta platformele digitale globale in Europa si Asia. Httpool sustine cresterea acestor platforme si ii ajuta pe advertiserii locali din peste 30 de tari sa obtina rezultate excelente in campaniile lor. 

Bazandu-se pe propriile tehnologii de performanta in publicitatea digitala, dar si pe specialisti de top si expertiza locala, Httpool ii ajuta pe advertiseri sa se conecteze cu audientele lor si sa-si imbunatateasca permanent indicatorii de performanta.

Platforme globale de top, precum Twitter, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat si Warner Music au ales Httpool ca partener exclusiv de vanzare a solutiilor de publicitate in piete din Europa si Asia.

Httpool are sediul central in UK si birouri in Austria, Elvetia, Rusia, India, Hong Kong, Polonia, Estonia, Letonia, Lituania, Bulgaria, Republica Ceha, Croatia, Grecia, Ungaria, Macedonia, Romania, Serbia, Slovacia, Slovenia, Suedia, Finlanda, Danemarca, Norvegia, Ucraina, Emiratele Arabe Unite, Indonezia, Cambodgia, Laos, Myanmar, Malaysia si Bangladesh. 

 Mai mult in Digital, Business,


PUBLICITATE: