Un robot de comunicare Rogalski Damaschin sta de vorba cu utilizatorii pe tendintele anului 2017
Luni, 20 Martie 2017

Catalin Bindea, Digital Project Manager in cadrul Rogalski Damaschin Public Relations

adplayers. info

Un robot de comunicare Rogalski Damaschin interactioneaza cu utilizatorii pe tendintele anului 2017 in comunicare. Dezvoltat sub numele RDbot, proiectul Rogalski Damaschin are in continut viziunea agentiei in privinta ”Tendintelor Anului 2017 in Comunicare” si reprezinta un program special creat pentru a oferi utilizatorilor o privire in viitor fata de modul in care comunicarea si inovatiile tehnologice se influenteaza reciproc.

Raportul ”Tendintele Anului 2017 in Comunicare” a fost creat de o echipa de 8 specialisti din Rogalski Damaschin Public Relations, cu competente in domeniul comunicarii corporate, consumer si digital. Tendintele identificate in raport sunt structurate pe 5 capitole (1. Jurnalism 2. Media 3. Tehnologie 4. Continut si 5. Discurs Public) si au fost analizate si cercetate pe parcursul finalului anului trecut si inceputul anului curent. 

Raportul identifica peste 10 tendinte diferite ale anului 2017 si analizeaza modul in care acestea influenteaza comunicarea brandurilor, a companiilor si a influentatorilor de opinie. De la inovatii tehnologice precum inteligenta artificiala, spionaj cibernetic, pana la impactul Facebook Live Video si al discursului public bazat pe stiri false, raportul incearca sa ofere o perspectiva cat mai completa asupra modului in care va functiona comunicarea in anul 2017.

”Comunicarea in anul 2017 este, asa cum spune si preambulul acestui raport, puternic conectata la tehnologiile care au castigat popularitate in 2016 sau care vor fi anuntate anul acesta, fie ca vorbim de inteligenta artificiala, platforme de jurnalism cetatenesc, aplicatii care segmenteaza publicitatea in functie de reactiile emotionale ale publicului si multe altele” a declarat Catalin Bindea, Digital Project Manager in cadrul Rogalski Damaschin Public Relations.

„Am vrut sa oferim celor care deschid acest raport o demonstratie scurta si simpatica a modului in care tehnologia ne ajuta sa comunicam mai eficient si mai creativ, asa ca am ”delegat” aceasta sarcina lui RDbot, un exemplu simpatic despre cum inteligenta artificiala poate prelua foarte facil din responsabilitatile unui specialist in comunicare, fie ca el se afla intr-o companie, o agentie sau in biroul de presa al unui minister”

Consultarea directa a Raportului ”Tendintele anului 2017 in comunicare” poate fi realizata  aici. 

Mai mult despre Rogalski Damaschin

Mai mult in Media, 


PUBLICITATE: