Twitter a atras venituri din publicitate de 220 Milioane USD pe ultimul trimestru al anului 2013, in crestere cu 121% comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, potrivit ultimului raport al companiei. In structura veniturilor din publicitate, segmentul pe mobil reprezinta 75% din totalul incasarilor.
Platforma de socializare face aproximativ 9 din 10 dolari din publicitate. Totalul veniturilor Twitter pe ultimul trimestru al anului trecut s-a ridicat la 243 Mil. USD, in crestere cu 116% comparativ cu perioada similara din 2012. Pe intreg anul 2013, platforma de socializare a atras venituri totale de 665 Mil. USD, mai mult decat dublul veniturilor raportate pe intreg anul 2012, cand inregistra 317 Mil. USD.
In 2014, Twitter estimeaza venituri totale de 1,15 – 1,2 Miliarde USD si un prim trimestru al anului cuprins intre 230 si 240 Mil. USD. Daca proiectiile in structura totala a veniturilor se pastreaza, platforma ar putea incheia anul cu aproximativ 1 miliard de dolari din publicitate.
Mai mult in Media