Traieste vara Soundwave cu 4 milioane de premii Coca Cola
Miercuri, 15 Iunie 2005

“Traieste vara in alt ritm” cu muzica, aventura, noi experiente si peste 4 milioane de premii, intr-un cuvint Coca-Cola Soundwave, cel mai amplu program paneuropean lansat de Coca Cola in acest an. 

Prin Coca-Cola Soundwave, Coca-Cola celebreaza muzica, aventura si noile experiente si se adreseaza tinerilor iubitori de muzica. Lansat in vara acestui an, in intreaga Europa, el va reuni tineri iubitori de muzica din diferite parti ale continentului si ii va incuraja sa participe la descoperirea a noi genuri de muzica. Romania este una din cele 18 tari care participa la noul curent Coca-Cola.

“Traieste vara in alt ritm” este mesajul acestei veri transmis de Coca-Cola Soundwave catre tineri. Astfel, Coca-Cola le ofera tinerilor ocazia sa traiasca o noua experienta, premiindu-i cu 50 de bilete pentru 2 persoane la unul dintre cele patru super-concerte Coca-Cola Soundwave (Oasis, Nick Cave, The Cure, Garbage, Chemical Brothers) din Franta (10 premii), Spania (10 premii), Grecia (20 de premii) si Turcia (10 premii).

Programul Coca-Cola Soundwave are la baza o strategie integrata care include o campanie publicitara pe toate mediile (TV, radio, print, internet), o campanie promotionala cu peste 4 milioane de premii, un portal de muzica, evenimente speciale constand in concerte si petreceri Coca-Cola Soundwave si actiuni de PR.

Coca-Cola s-a asociat cu muzica de multa vreme, incercand sa propuna tinerilor noi experiente. “Muzica este importanta in viata fiecaruia dintre noi, dar pentru adolescenti muzica are un rol esential.

Coca-Cola Soundwave va reuni tineri, iubitori de muzica, din intreaga Europa si ii va incuraja sa ia parte la descoperirea a celor mai noi genuri de muzica provenind din diferite culturi, pe parcursul unei calatorii fascinante. Coca-Cola doreste sa ofere tinerilor experiente muzicale unice care sa-i inspire sa-si defineasca personalitatea si sa faca propriile alegeri”, a declarat Natalia Predut, Activation Manager Coca-Cola Romania .

Cele peste 4 milioane de premii (20.000 tricouri Coca-Cola Soundwave, 200.000 bandane Coca-Cola Soundwave, 1.000.000 sticle Coca-Cola, 1.000.000 sticle Coca-Cola 0,25L, 1.000.000 sticle Coca-Cola 0,5L PET speciale, 2.000.000 ringtone-uri sau logo-uri Coca-Cola), in valoare totala de peste 900.000 euro, pot fi castigate pe loc, trimitinid un SMS.

Marcile participante la acesta campanie, care se va derula pana pe 28 august, sunt Coca-Cola, Coca-Cola light si Coca-Cola vanilla, iar ambalajele participante sunt cele promotionale de plastic (PET) de 0,5L, 1L si 2L si sticlele de 0,25L.


PUBLICITATE: