Topul marcilor sanatoase pentru copii: Napolact, Zuzu, Dorna, Milli si Santal
Vineri, 20 Decembrie 2013
 adplayers. Iulian Toma

Kinder, Danone si Nestle sunt marcile cel mai puternic percepute ca branduri destinate copiilor. Topul Notorietatii ca marci pentru copii este completat, in ordine, de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochland.

Sunt rezultate desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY, care analizeaza perceptia parintilor asupra brand-urilor pentru copii. Studiul a folosit un esantion reprezentativ la nivel national de 400  de parinti din mediul urban, cu varste intre 25 si 45 de ani, care au copii cu varste intre 0 si 10 ani.

Marcile sanatoase

Nu la fel arata clasamentul si marcilor sanatoase pentru copii. Napolact este considerat de catre parinti cel mai sanatos brand pentru copiii lor. In Topul marcilor sanatoase, Napolact este urmat de Zuzu, Dorna, Milli si Santal. Daca Kinder, Danone si Nestle sunt categoric percepute de parinti ca brand-uri pentru copii, acestia nu le considera si cea mai sanatoasa alegere pentru cei mici.

Kinder nu se claseaza in top 10 marci sanatoase, iar Nestle si Danone ocupa locurile opt, respectiv noua in clasament. De asemenea, daca Tedi si Tymbark se clasau in top-ul notorietatii pe locurile 4, respective 9, in clasamentul marcilor sanatoase bauturile racoritoare sunt reprezentate doar de Santal.

Ce vor copiii?

Situatia in clasament se schimba insa daca ii intrebi pe parinti ce marci prefera copiii lor. Coca-Cola se claseaza pe locul 1, marcile de lactate si iaurturi lipsesc, apar insa mezelurile. Kinder, Milka, Barni, Hochland, Tedi, Prigat, Santal, Nesquick si Cristim completeaza in ordine top 10. Șapte din zece astfel de nume nu se regasesc in topul marcilor percepute de catre parinti ca fiind sanatoase pentru copiii lor.

„De 8 ani ne preocupam de sanatatea familiilor si avem mare grija la tot ceea ce promovam pe radio si prin actiunile noastre” spune Nadia Tataru, Director General ITSY BITSY. „Promovam sanatatea in toate formele ei: fizica, prin miscare si alimentatie corecta, mentala, prin continut adecvat familiilor cu copii si sufleteasca, promovand grija si responsabilitatea. Cercetarea realizata impreuna cu Open-I Research este un mijloc de validare si calibrare, dar si o responsabilitate fata de ceea ce promovam in randul target-ului nostru”.

Cercetarea vine in contextul preocuparii platformei ITSY BITSY radio, online si evenimente pentru sanatatea membrilor familiei si a grijii fata de produsele promovate in cadrul programelor postului de radio. Potrivit autorilor, clasamentul marcilor respecta in mare masura ierarhia investitiilor in publicitate din ultimii ani. Practic, toate aceste marci se afla in topul celor mai mari investitori in publicitate, din categoriile mancare si bautura.

 Mai mult in Media


PUBLICITATE: