(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Initiativa antreprenoriala a Gabrielei Lungu, a Ioanei si a lui Stefan Iordache – fondatorii grupului Leo Burnett, compania de PR The Practice a pornit pe 15 noiembrie, cu o echipa de 4 consultanti, un client în portofoliu si un parteneriat cu grupul de comunicare Leo Burnett, spun oficialii de relatii publice.
“În cele 55 de zile lucratoare pe care le-am parcurs de la deschiderea companiei si pâna azi, am câstigat încrederea a 11 clienti, branduri mari locale si internationale cu care avem deja activitati în derulare”, declara Gabriela Lungu, Managing Partner la THE PRACTICE.
Practice lucreaza acum, conform oficialilor agentiei, cu Mol România, Abbott Laboratories cu programul Reductostart, SAP România, Carpatcement Holding, GE Money România cu cele 3 companii Domenia Credit, Estima Finance si Motoractive Leasing, Înterbrew România pentru un program Bergenbier, Lerida cu brandurile Bombay Sapphire, Bacardi, Martini si Dewar’s, Brailact cu brandul Brenac si Asociatia Erudio cu programul Erisma. Agentia mai ofera servicii de PR si pentru doua dintre companiile din grupul partener: agentia de publicitate Leo Burnett si compania de media Starcom.
Potrivit agentiei, toate companiile si brandurile din portofoliu reprezinta clienti de consultanta permanenta sau de programe pe termen lung, pentru care agentia ofera servicii specializate de relatii publice, din domeniul comunicarii corporative si de marketing, dar si servicii aditionale de comunicare, ce decurg din activitatea de relatii publice.
Pâna astazi, compania de relatii publice sustine ca aproape si-a dublat echipa: de la cei 4 oameni cu care a început, agentia a crescut la 7 în prezent, iar managementul agentiei precizeaza ca în perioada urmatoare intentioneaza sa angajeze înca 2 oameni.
Agentia THE PRACTICE – powered by Leo Burnett este o companie de consultanta în relatii publice activeaza în colaborare cu grupul Leo Burnett, unul dintre cele mai importante si mai apreciate grupuri de comunicare din România.