(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Initiativa antreprenoriala a Gabrielei Lungu, a Ioanei si a lui Stefan Iordache fondatorii grupului Leo Burnett, compania de PR The Practice a pornit pe 15 noiembrie, cu o echipa de 4 consultanti, un client īn portofoliu si un parteneriat cu grupul de comunicare Leo Burnett, spun oficialii de relatii publice.
Īn cele 55 de zile lucratoare pe care le-am parcurs de la deschiderea companiei si pāna azi, am cāstigat īncrederea a 11 clienti, branduri mari locale si internationale cu care avem deja activitati īn derulare, declara Gabriela Lungu, Managing Partner la THE PRACTICE.
Practice lucreaza acum, conform oficialilor agentiei, cu Mol Romānia, Abbott Laboratories cu programul Reductostart, SAP Romānia, Carpatcement Holding, GE Money Romānia cu cele 3 companii Domenia Credit, Estima Finance si Motoractive Leasing, Īnterbrew Romānia pentru un program Bergenbier, Lerida cu brandurile Bombay Sapphire, Bacardi, Martini si Dewars, Brailact cu brandul Brenac si Asociatia Erudio cu programul Erisma. Agentia mai ofera servicii de PR si pentru doua dintre companiile din grupul partener: agentia de publicitate Leo Burnett si compania de media Starcom.
Potrivit agentiei, toate companiile si brandurile din portofoliu reprezinta clienti de consultanta permanenta sau de programe pe termen lung, pentru care agentia ofera servicii specializate de relatii publice, din domeniul comunicarii corporative si de marketing, dar si servicii aditionale de comunicare, ce decurg din activitatea de relatii publice.
Pāna astazi, compania de relatii publice sustine ca aproape si-a dublat echipa: de la cei 4 oameni cu care a īnceput, agentia a crescut la 7 īn prezent, iar managementul agentiei precizeaza ca īn perioada urmatoare intentioneaza sa angajeze īnca 2 oameni.
Agentia THE PRACTICE powered by Leo Burnett este o companie de consultanta īn relatii publice activeaza īn colaborare cu grupul Leo Burnett, unul dintre cele mai importante si mai apreciate grupuri de comunicare din Romānia.