Televiziunile Intact in crestere pe publicul comercial 2013 versus 2012
Marti, 03 Decembrie 2013

Principalele evolutii ale segmentului comercial Ian-Nov 2013 vs Ian-Nov 2012.
(Sursa: Kantar Media; Copyright: Armadata, Prelucrare: Intact Media Group) 


adplayers. info

Intact Media Group comunica o crestere a publicului comercial pe majoritatea segmentelor orare in 2013 comparativ cu anul precedent. Potrivit unui comunicat de presa al institutiei, multe dintre show-urile televiziunilor au adus public comercial mai numeros in structura audientei posturilor.

Astfel, show-urile transmise de Antena 1, productiile proprii, emisiunile mondene dar si gen reality au atras cresteri importante ale audientei in randul telespectatorilor cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban.

Conform responsabilor de comunicare de la Intact,  talk - show-urile Antenei 3, productiile Antenei  2, Euforia TV si GSP TV au contribuit la inregistrarea acestui rezultat. Fata de anul trecut, Antena1 a castigat 27.000 telespectatori .


PUBLICITATE: