sursa foto: Blitz TV
adplayers. Iulian Toma
Contactati telefonic de catre adplayers referitor la decizia Tribunalului Bucuresti de reziliere a contractului de asociere in participatiune intre Metrorex si Sindomet, oficialii companiei care administreaza reteaua de Blitz Tv nu au comentat informatia si implicatiile in contractele de publicitate aflate in derulare.
Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, publicitatea video pe ecranele Blitz TV de la Metrou continua pana la o decizie definitiva. Din informatiile adplayers de pana in prezent, contractele de publicitate vor continua conform angajamentelor facute cu agentiile de media si clientii de publicitate.
Pronuntata in sedinta publica in urma cu cateva zile, adplayers a scris astazi despre decizia Tribunalului Bucuresti de reziliere a contractului de asociere in participatiune intre Metrorex si Sindomet. Decizia “Obliga parata la incetarea contractelor incheiate in temeiul Contractului de asociere in participatiune nr.75/2007 si a desfasurarii oricaror activitati intemeiate pe acest contract”.
Implicatiile in contractele de publicitate aflate in derulare sunt asteptate si in proiectele speciale derulate de mai multe companii furnizoare de spatiu media in statiile si pe infrastructura de publicitate de la Metrou.
Din estimarile adplayers, oprirea publicitatii in reteaua de ecrane si proiectele speciale pe structurile fixe (peroane, coloane, scari) afecteaza volume de publicitate de la 500.000 de euro la peste 1 Milion de euro pe an.
Mai mult in OOH