(AdPlayers.ro, Irina Toma, Iulian Toma)
Superbebe a lansat ieri, la magazinul Diverta, din Plaza Romania, primul disc al colectiei Superbebe music. Proiectul reprezinta o colectie de muzica clasica, alcatuita din 5 cd-uri, interpretata special pentru cei mici.
Cd-urile sunt insotite de cate un mini-volum ce cuprinde metode de educatie a celor mici cu sfaturi folositoare viitoarelor si proaspetelor mamici.
Colectia se va difuza incepand cu luna noiembrie, vreme de cinci editii, sub egida Superbebe music, in care revista Superbebe va prezenta cititorilor metode revolutionare de educare a bebelusilor si copiilor prin intermediul muzicii.
Potrivit autorilor proiectului, revista de parenting din grupul Realitatea Catavencu motiveaza miscarea de marketing citand un studiu dat publicitatii recent de specialisti psihologi si muzicologi europeni, cercetare a carei concluzie este ca muzica clasica este cea mai buna metoda de educare a celor mici.Actualizare: 17:00, Iulian Toma
„Editia lunii noiembrie a revistei Superbebe are un tiraj de 22.000 de exemplare, din care 15.000 de exemplare contin primul CD din cadrul colectiei si cutia acestuia”, a declarat, pentru AdPlayers, Anca Mihalache, Brand Manager la Superbebe.
„Pachetul Superbebe la care se adauga Superbebe Music este la un pret de 14,9 lei, pretul de coperta al revistei fara CD fiind de 5,9 lei”.
CD-ul se vinde numai impreuna cu revista Superbebe. Conform responsabilului de brand al revistei, campania revistei pentru luna noiembrie a fost gandita ca o campanie a colectiei. Promovarea se va desfasura pe suport instore TV, la Radio Guerrilla, Magic FM si Itsy Bitsy FM, precum si in toate lunarele grupului Catavencu – Tabu, J’Adore, Bucataria pentru toti, mai putin Aventuri la pescuit, care nu se afla in targetul campanieiiulian.toma[at]adplayers.ro