Story s-a relansat prin alinierea la cel mai frecvent format international
Marti, 05 Decembrie 2006

Story s-a relansat prin alinierea la cel mai frecvent format international

(AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Din 27 noiembrie, revista Story s-a relansat, pastrând însa conceptul de baza, dupa cum precizeaza editorii titlului.

Story s-a relansat prin alinierea la cel mai frecvent format international“Relansarea revistei este de fapt o aliniere la cel mai întâlnit format dintre cele existente în acest moment", dupa cum afirma, pentru AdPlayers, Theodor Manolache (foto), Junior Publisher la Sanoma Hearst Romania. “Este vorba de Story Croatia, Serbia si Bulgaria. Cel din urma a fost lansat în luna august a acestui an”, precizeaza oficialul.

"Singura revista saptamânala despre vedete în format semi-glossy"

„Story este în acest moment singura revista saptamânala despre vedete în format semi-glossy”, dupa cum pozitioneaza titlul, Theodor Manolache. Proaspat relansatul saptamânal are 68 de pagini si este mai mare ca dimensiune (23 cm x 30 cm fata de 21 cm x 28,5 cm). De asemenea, afirma editorii, hârtia va fi una de calitate (130 grame pentru coperta si 70 grame pentru interior).

Potrivit oficialilor Sanoma Hearst România, “noul format Story Romania respecta cerintele de calitate atât ale cititorilor cât si ale clientilor de publicitate si urmeaza reteta de succes din Croatia, Serbia si Bulgaria”.

Autorii revistei spun ca noul continut editorial este unul îmbogatit si  adaptat pentru a exprima mai bine conceptul de revista despre vedete, iar noul slogan al revistei este: “Fiecare vedeta are povestea ei”.

Tariful neschimbat

Story s-a relansat prin alinierea la cel mai frecvent format internationalCezar Burlan (foto), Advertising Sales Director la Sanoma Hearst România afirma ca tirajul noului Story va fi intre 35.000 si 40.000 exemplare pe saptamâna. Conform executivului de vânzari audienta Story, conform ultimului val SNA, este de de 214.000 cititori/editie, proveniti preponderent din mediul urban, iar tariful lista (Rate Card) pentru o pagina de publicitate în revista va ramâne acelasi: 2.500 euro.

Potrivit SHR, publicul tinta al Story este compus majoritar din femei cu vârsta între 20-45 ani, venituri medii si mari. Reprezentantii editorului spun despre publicul revistei ca este unul curios si interesat sa afle amanunte despre viata vedetelor, iar citirea revistei este un moment de relaxare.

Story relansat a aparut la pretul de 2,5 lei (RON), acelasi pret ca si pâna acum. Campania de relansare va dura o luna si consta în promovarea la punctele de vanzare, la radio, în publicatiile trustului si nu numai.

Media AdPlayersFile

Story este un titlu international care apare Olanda, Cehia, Ungaria, Croatia, Serbia, Bulgaria si Romania. Revista a aparut pentru prima oara în 1974, în Olanda, fiind, sustin editorii, prima revista de gen. În Romania, Story s-a lansat în aprilie 2002 urmând formatul Story din Ungaria.

Tot în 2006, spre sfârsit, afirma editorii din România, Sanoma va lansa titlul Story si în Ucraina. Pe langa aceste editii, brandul Story mai este prezent si în Cehia.

Sanoma Hearst Romania mai editeaza pe piata româneasca titlurile Beau Monde, Casa si gradina, Cosmopolitan, FEMEIA., femeia de azi, FHM, Mami si National Geographic. 


PUBLICITATE: