Campania a fost urmarita, pe intreaga perioada de difuzare, de aproximativ 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului national. Materialele au inregistrat, in medie, la nivelul publicului comercial, 4.6 puncte de rating si 25.5% cota de piata.
adplayers. Iulian Toma.
Campanie sociala de succes pentru Pro TV. 1 din 4 romani s-au uitat la Campania Știrilor Pro TV, Fara parinti, fara viitor, desfarsurata intre 21 iunie si 22 iulie, la Știrile Pro TV. Realizata de Elena Lasconi, campania stirilor Pro TV si-a propus sa vada ce se intampla cu minorii lasati in tara de catre parintii plecati la munca in strainatate.
Potrivit oficialilor Pro TV, campania a fost urmarita, pe intreaga perioada de difuzare, de aproximativ 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului national. Materialele au inregistrat, in medie, la nivelul publicului comercial, 4.6 puncte de rating si 25.5% cota de piata.
Visul unui trai mai bun versus rani sufletesti de nevindecat
Visul unui trai mai bun pentru familie a fost departe de multi dintre parintii plecati, iar in urma lor a ramas o neglijenta care a contribuit la formarea unor rani sufletesti adanci ce nu pot fi vindecate prin lucruri materiale.
“Am plecat la drum, desi existau destule motive caresa descurajeze un jurnalist. Am sunat din primarie in primarie. Am fost prin inchisori, centre de reabilitare comportamentala, la dezalcoolizare. Am mers in casele unor asistenti maternali, ori in centre pentru protectia copilului, totul pentru a descoperi adevarul!”, a declarat Elena Lasconi.
In realizarea acestor materiale, Elena a decoperit pe teren situatii dramatice, povesti de viata cutremuratoare, destine frante si foarte multa durere. Realitatea crunta surprinsa prin intermediul acestor repotaje a cuprins mame minore, copii deveniti infractori, trafic de carne vie si abuz de droguri si alcool, povesti marcante ignorate de autoritati.
Mai mult in TV, CSR