(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Summit-ul NATO a adus saptamana trecuta la Stirile Pro Tv de la ora 19.00 pozitia de lider in intervalul lor orar pe publicul comercial urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, arata reprezentantii postului care citeaza cifre de audienta GFK Romania, prelucrate de trustul Media Pro.
Potrivit sursei, Stirile Pro TV prezentate de Andreea Esca au avut o medie pe intreaga saptamina 8,2 puncte de rating si 27,4% cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut in acest timp 3,4 puncte de rating si 11,2% cota de piata.
Stirile ProTv de dimineata au avut, de luni pina vineri, o audienta medie de 3,3 puncte de rating, si o cota de piata de 35,7%, pe publicul comercial urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani. Potrivit de postul din Pache Protopopescu, pe acelasi interval orar, Antena 1 s-a situat pe locul al treilea, (dupa postul Acasa) , cu 0,8 puncte de rating si 8,4 % cota de piata.
Diminetile de week-end au fost adjudecate tot de Pro Tv cind Stirile Pro Tv au adunat pe publicul comercial urban (18-49 de ani) 2,9 puncte de rating si 22% cota de piata, mai sustin reprezentantii postului de televiziune. Pe locul al doilea s-a aflat din nou postul Acasa cu 1,6 puncte de rating si 12,3% cota de piata, fata de Antena 1 care s-a situat pe locul al treilea cu 1,1 puncte de rating si 8% cota de piata.
Stirile Pro Tv de la ora 13.00 au avut o audienta medie pe publicul comercial urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani de 2 puncte de rating, iar cota de piata de 16%. Pe acelasi segment Antena 1 a obtinut, pe acelasi interval orar 1,6 puncte de rating si 12,9% cota de piata, potrivit prelucrarilor ProTv.
In intervalul orar in care la Pro Tv au fost difuzate Stirile Pro Tv de la ora 17.00, postul Acasa obtinea pe publicul comercial urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani un rating de 4,2 puncte de rating si o cota de piata de 21,2%, Pro Tv 3,8 puncte de rating si 19,1% cota de piata, iar Antena 1 - 0,8 puncte de rating si 3,8% cota de piata.