Dates >> | 16.03.2008 ( 20:00-23:00) | |
Targets >> | 18 - 49 urban | |
Channels | Shr% | |
1 | Kanal D | 16,7% |
2 | Antena 1 | 13,2% |
3 | Pro TV | 11,5% |
4 | Prima TV | 8,5% |
5 | Acasa | 5,4% |
6 | Others | 44,7% |
Sursa: GFK, |
Prelucrare Kanal D | |
Target: 18-49 urban |
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Duminica, 16 martie, KANAL D a ocupat primul loc in clasamentul audientelor pe targetul 18-49 urban, in intervalul orar 20:00 – 23:00, anunta reprezentantii postului de televiziune intr-o informare remisa AdPlayers.
Potrivit sursei, care citeaza o prelucrare Kanal D dupa datele de audienta furnizate de Gfk, "vedeta" incontestabila a serii de duminica a fost "Ziua de fotbal", cu o medie de 16,7% cota de piata.
Reprezentantii Kanal D spun ca Meciul Steaua – Unirea Urziceni a fost urmarit de peste 1,7 milioane de telespectatori (medie), minutul de aur al emisiunii fiind 22:25 cu un numar de 2,4 milioane de telespectatori din toata tara. Transmisiunea in direct a meciului a inregistrat o medie de 21,1% share si 9,2% rating pe targetul comercial.
Conform datelor furnizate de postul de televiziune din grupul Dogan, in intervalul orar 20:00 – 23:00, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor pe targetul comercial, urmata de Antena 1 cu o cota de piata medie de 13,2% (market share), Pro TV cu 11,5%, Prima TV cu 8,5% si Acasa cu o medie de 5,4% share.