Steaua – Unirea Urziceni a ridicat Kanal D pe primul loc, pentru publicul 18-49 Urban
Miercuri, 19 Martie 2008


  Dates >> 16.03.2008 ( 20:00-23:00)
  Targets >> 18 - 49 urban
  Channels Shr%
1 Kanal D 16,7%
2 Antena 1 13,2%
3 Pro TV 11,5%
4 Prima TV 8,5%
5 Acasa 5,4%
6 Others 44,7%
     
  Sursa: GFK,
 Prelucrare Kanal D
  Target: 18-49 urban  



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Duminica, 16 martie, KANAL D a ocupat primul loc in clasamentul audientelor pe targetul 18-49 urban, in intervalul orar 20:00 – 23:00, anunta reprezentantii postului de televiziune intr-o informare remisa AdPlayers.

Potrivit sursei, care citeaza o prelucrare Kanal D dupa datele de audienta furnizate de Gfk, "vedeta" incontestabila a serii de duminica a fost "Ziua de fotbal", cu o medie de 16,7% cota de piata.

Reprezentantii Kanal D spun ca Meciul Steaua – Unirea Urziceni a fost urmarit de peste 1,7 milioane de telespectatori (medie), minutul de aur al emisiunii fiind 22:25 cu un numar de 2,4 milioane de telespectatori din toata tara. Transmisiunea in direct a meciului a inregistrat o medie de 21,1% share si 9,2% rating pe targetul comercial.

Conform datelor furnizate de postul de televiziune din grupul Dogan, in intervalul orar 20:00 – 23:00, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor pe targetul comercial, urmata de  Antena 1 cu o cota de piata medie de 13,2% (market share), Pro TV cu 11,5%, Prima TV cu 8,5% si Acasa cu o medie de 5,4% share.

 


PUBLICITATE: