( AdPlayers.ro ) “Splendid Media este noua agentie de vanzari de publicitate a Televiziunii Romane”, a anuntat televiziunea publica rezultatul licitatiei organizate de TVR pentru identificarea partenerului ce va gestiona spatiul publicitar pe cele patru canale ale televiziunii, in urmatorii trei ani.
Desi titulatura regiei de vanzari este Splendid MediaZece, intreaga presa a putut afla din comunicatul televiziunii publice doar despre “Splendid Media” - vechiul nume al regiei, denumire folosita de catre departamentul de comunicare si reprezentare al postului public (care nu a auzit probabil de noul nume al regiei) de la inceput si pana la sfarsitul comunicatului de presa TVR.
Infiintata in 2003 de Catalin Sandulache si Radu Budes regia de vanzari a devenit, incepand cu 17 ianuarie 2005, Splendid MediaZece, in urma fuziunii intre regia de vanzari Splendid Media si MediaZece – casa de vanzari de publicitate a grupului Catavencu.
Comunicatul de presa dat publicitatii pe 28 octombrie (vineri), precizeaza ca, luni, 24 octombrie 2005, si-au depus ofertele patru companii specializate: Cable Direct, ARBOMedia, Splendid MediaZece, DBV Media House. Potrivit sursei citate, incepand cu data de 26 octombrie (miercuri), comisia de analiza a evaluat ofertele si a urmarit prezentarile celor trei agentii care au ramas in cursa: ARBOMedia, Splendid MediaZece, DBV Media House. Cable Direct nu a trecut in aceasta etapa deoarece la analiza ofertelor comisia a constatat ca nu avea dosarul complet si a decis descalificarea agentiei conform legislatiei privind achizitiile publice.
Comisia de evaluare a ofertelor a fost formata din Tudor Giurgiu (Presedinte-Director General), Anca Gheorghe (Director Directia Marketing), Sabina Petre (director Directia Economica), Michael Kralert (consultant, Deloitte&Touche), asistati de Michel Gregoire (European Group of Television Advertising - EGTA), Monica Purcaru (coordonator Oficiul Juridic), Georgeta Lata (sef Serviciu Aprovizionare).
In data de 28 octombrie 2005 (vineri), comisia a decis ca cea mai buna oferta din punct de vedere tehnic si economic este cea propusa de Splendid Media.
„Am fost placut impresionat de calitatea prezentarilor si de modul profesionist de concepere a ofertelor” a declarat dupa licitatie Tudor Giurgiu, Presedinte-Director General al TVR. “Este un semn ca piata media s-a schimbat fata de anul 1999, o dovada de maturizare a acestui sector de servicii”
“Multumim ARBOMedia pentru eficienta cu care a abordat contractul cu televiziunea publica, un client cu un profil aparte pe piata audiovizualului si cu probleme specifice, carora agentia le-a facut fata cu success” a mai adaugat Tudor Giurgiu. “Speram ca si colaborarea cu noul partener sa fie una profitabila pentru televiziunea publica" conchide presedintele – director general al televiziunii.
Potrivit Raportului de activitate pe anul 2004 citat de catre televiziunea publica, veniturile din publicitate ale TVR reprezinta circa 11% din totalul veniturilor realizate de televiziune.
Licitatia TVR vine ca urmare a expirarii contractului incheiat in 1999 de TVR si ARBOMedia, agentia care a gestionat spatiul de publicitate al televiziunii publice pana in acest an.
( Iulian Toma, info@adplayers.ro )