(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
„Consider ca aceasta perioada a fost o experienta interesanta si utila. Insa ceea ce, la inceput, parea a fi o idee buna, s-a dovedit in timp destul de dificil de administrat”, a afirmat, vorbind despre parteneriatul online cu Adevolution, Sorel Radu - Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet la Realitatea Catavencu.
In opinia oficialului de vanzari „astfel de parteneriate sunt facute sa functioneze in piete mai asezate. Ori piata de online de la noi este foarte efervescenta in aceasta perioada”.
„As zice ca este un spatiu foarte competitional care devine pe zi ce trece mai asemanator cu un camp de batalie, cu tensiunile aferente, in care orice umbra poate parea un iminent inamic, iar fiecare jucator tinde sa aiba incredere doar in el”, explica Sorel Radu. „Asta s-a intamplat si in cazul nostru, am hotarat ca e mai simplu sa mergem fiecare pe drumul lui decat sa pierdem vremea dandu-ne tot felul de explicatii unul altuia”, a motivat directorul de vanzari, ruptura de Adevolution.
„In urma acestei decizii pe care am luat-o de comun acord cu Val (Voicu, n.r, seful Adevolution) incepand cu 1 iunie toate site-urile actuale ale Realitatea.Catavencu, cat si cele care vor intra in curand in portofoliul nostru, vor fi vandute catre intreaga piata exclusiv prin departamentul intern de vanzari”.
„Le urez mult succes in continuare colegilor de la Adevolution”, a conchis Sorel Radu.