Simona Halep sta 100% pe Instagram. ,,Facebook nici nu am in telefon" spune campioana de la Wimbledon in premiera in conferinta de presa cu instagrammeri InstaStories
Marti, 23 Iulie 2019
 

Credit: Link video conferinta cu instagrammeri InstaStories: https://youtu.be/_x1p8aIErzQ 

Simona Halep sta „100% pe Instagram”. „Facebook nici nu am in telefon” a spus campioana de la Wimbledon intr-un interviu in premiera, in conferinta de presa cu instagrammeri InstaStories. Campiona a mai dezvaluit ca petrece in jur de o ora pe zi, atunci cand intra pe Instagram

AdPlayers. Info

Simona Halep sta „100% pe Instagram”. „Facebook nici nu am in telefon” a spus campioana de la Wimbledon intr-un interviu in premiera, in conferinta de presa cu instagrammeri InstaStories. Campiona a mai dezvaluit ca petrece in jur de o ora pe zi atunci cand intra pe Instagram.

Prima conferinta de presa din Romania in care instagrammerii au fost in rolul jurnalistilor s-a intamplat weekendul trecut, la Constanta. Simona Halep, cel mai iubit si admirat roman al momentului, a acordat o serie de interviuri creatorilor de continut, pe care acestia le-au relatat in direct, prin InstaStories. Premiera a avut loc sambata, 20 iulie 2019, ziua in care castigatoarea de la Wimbledon a adus trofeul acasa, in orasul natal si l-a prezentat constantenilor, in cadrul unui eveniment cu peste 10.000 de oameni.



Conferinta a fost realizata in miscare, pe platforma autobuzului supraetajat care a dus-o pe Halep de la Sala Sporturilor in Piata Ovidiu, la intalnirea cu miile de turisti si constanteni. Relaxata si cu zambetul pe buze, Simona Halep a povestit cat timp petrece pe Instagram, ce ar relata intr-un vlog daca nu ar juca tenis, cum arata vacanta ideala pentru ea sau unde si-ar face nunta atunci cand acest moment va veni.

 „De cand vorbim despre digital PR, iar bloggerii, instagrammerii si vloggerii au devenit actori importanti in comunicare, cele mai aprinse dezbateri au ca tema calitatea continutului pe care acestia il pot crea si, mai ales, credibilitatea lor” declara Mihaela Barbu, Head of New Media Zaga Brand, agentia care a organizat acest eveniment. „Prin aceasta conferinta-eveniment, am reusit sa punem fata in fata cativa tineri pasionati de online cu romanul numarul 1 al momentului. Campioana de la Wimbledon a acceptat provocarea si a raspuns cu sinceritate si deschidere, chiar si intrebarilor legate de viata personala, desi, la final, a recunoscut ca atunci cand jurnalistii cauta astfel de ‘stiri’ nu se simte tocmai confortabil. Totusi, in fata noastra s-a deschis. Avantaj new media! ”.

Intrebarile au fost adresate de noua instagrammeri, iar mini-interviurile si continutul creat in timpul acestui eveniment au fost transmise comunitatilor din online prin InstaStories si postari reunite sub hashtagurile #SimonaHometown, #ilovemyCT.   

Conferinta a avut loc in perioada in care unul dintre cele mai fierbinti subiecte legate de new media este anuntul facut de Instagram cu privire la renuntarea afisarii numarului de like-uri pe postari. De asemenea, vorbim de o retea de socializare in care imaginea si storytelling-ul vizual primeaza, insa aceste noutati coroborate cu functionalitati precum IGTV-ul (inclusiv pentru video landscape) arata clar ca viitorul jurnalismului digital este spectaculos.

„Noile media transforma actul jurnalistic si este de datoria specialistilor din comunicare sa aiba grija de calitatea materialelor pe care creatorii de continut  le ‘urca’ in online. Astfel, sunt protejate si brandurile, respectiv companiile pentru care agentiile lucreaza si, totodata, facem pasi mici dar siguri in educarea principalilor actori ai comunicarii in era digitala”, adauga Mihaela Barbu.

Oficialul agentiei Zaga Brand este de parere ca Instagram este reteaua sociala a momentului, atat la nivel international, cat si in Romania. Aceasta retea de socializare evolueaza permanent, fata de Facebook, care si-a pierdut din stralucire si are un engagement tot mai scazut.

InstaStories au un succes atat de mare incat au reusit sa creeze un trend global, desi initial formatul nu a fost gandit si popularizat pe acest canal. Cele mai recente statistici arata ca in acest moment, in Romania, sunt 4 milioane de utilizatori de Instagram. Provocarile sunt continue, intrucat Instagram aduce permanent noi optiuni pentru branduri si testeaza diverse facilitati pentru utilizatori.

Mai mul in 
Link video conferinta: https://youtu.be/_x1p8aIErzQ 

Mai mult in Digital, Interactive, Social Media, 


PUBLICITATE: