(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Marius Floarea (foto), Director de Marketing si Administrare Retea, BCR Asigurari a demisionat din companie. Floarea a confirmat pentru AdPlayers demisia din fruntea departamentului de marketing, īncepānd din data de 3 noiembrie, urmānd ca aceasta sa fie efectiva cel mai probabil peste 30 de zile, perioada legala de preaviz.
Legat de motivele demisiei, seful departamentului de marketing BCR Asigurari, Marius Floarea a motivat pentru AdPlayers ca aceastea sunt legate de diferente de viziune privind dezvoltarea BCR Asigurari, evitānd sa faca mai multe comentarii pe aceasta tema. Īntrebat de catre AdPlayers ce va face pe viitor, Florea a dat ca sigura continuarea carierei profesionale īn acelasi domeniu dar a evitat sa formuleze alte precizari legate de acest lucru.
Relativ surprinzatoare, demisia sefului de marketing vine la doar cāteva zile de cānd compania a anuntat, prin intermediul unui comunicat, ca BCR ASIGURARI a īnregistrat, la 30 septembrie 2006, prime brute subscrise īn valoare de peste 100 milioane de dolari (297 mil RON) si ca activitatea desfasurata pīna īn prezent dovedeste pragmatismul obiectivelor fixate prin strategia de afaceri gāndita de actionarii BCR ASIGURARI la īnfiintarea companiei.
Marius Floarea (36 ani) spune ca lucreaza īn asigurari de 12 ani si din prima zi de functionare a BCR Asigurari, ianuarie 2002. Spune ca a īnfiintat reteaua de vānzari cu peste 165 de unitati si peste 950 de angajati. Conduce departamentul de marketing de mai mult de 3 ani, unde crede ca a reusit sa impuna o strategie normala de marketing bazata pe constructia brandului fata de practica domeniului de asigurari de a promova sporadic un produs, referindu-se la serviciile RCA ale companiilor de asigurari.
Contactati telefonic de catre AdPlayers, oficialii de comunicare BCR Asigurari nu au comentat, pāna la ora īnchiderii materialului, demisia sefului de marketing si retea, dar au promis ca vor reveni cu precizari ulterioare.