Sase piete Burger King, la Initiative
Marti, 22 August 2006

(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Burger King a anuntat selectarea agentiei Initiative pentru operatiunile sale de cumparare si planificare de media (media buying & planning) pe sase piete importante ale companiei americane.

Īn prezent, se arata īntr-un comunicat al agentiei de media de la Bucuresti, Initiative se ocupa de operatiunile de media buying & planning pentru Burger King din Olanda, Mexic si Spania, la care se vor adauga si Germania, Suedia si Marea Britanie.

“Suntem convinsi ca agentia Initiative, cu care vom lucra īn sase din pietele noastre cheie, va avea o contributie importanta la construirea unei abordari inovative īn actiunile noastre de media buying & planning”, a spus Gilian Smith, Senior Director Media and Interactive Burger King.

“Initiative a demonstrat deja ca ne este partener de īncredere īn Mexic, Spania si Olanda, iar acum asteptam cu nerabdare sa beneficiem de expertiza lor, mai ales īn domeniul marketingului digital, si īn Marea Britanie, Germania si Suedia.”, a mai subliniat Gilian Smith.

Burger King

Sistemul Burger King ( www.burgerking.com ) īnglobeaza peste 11.100 de restaurante īn toate cele 50 de state americane si īn peste 65 de tari la nivel global. Aproximativ 90% din restaurantele Burger King functioneaza īn sistem de franciza independenta. Reteaua de restaurante nu este prezenta īnca īn Romānia.

AdPlayersFile Initiative

Reteaua Initiative este activa si pe piata de media romāneasca de 12 ani, prin  Initiative Romānia (www.initiativemedia.ro ). Agentia de la Bucuresti este afiliata retelei internationale Initiative Worldwide.

Potrivit companiei de media, portofoliul Initiative Romānia include clienti precum Orange Romānia, Johnson&Johnson, Raiffeisen Group, MOL Romānia, Pernod Ricard, GlaxoSmithKline, Berlin-Chemie, Continental, Beres, Reinert, Power Horse, Porsche, Sarantis, Sony Ericsson.


PUBLICITATE: