Sapte mari editori online renunta la Trafic, pentru SATI
Luni, 10 Noiembrie 2008




(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Grupurile media si companiile Gazeta Online, Intact Media Grup, Internet Corp, MediaPRO Interactiv, ProTV SA si Realitatea-Catavencu au decis, de comun acord, sa utilizeze, atat in relatia cu publicul, cat si cu clientii si agentiile de publicitate, doar datele oferite de sistemul de masurare oficiala a traficului online, SATI (Studiul de Audienta si Trafic pe Internet), efectuat de BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor), se arata intr-un comunicat de presa remis AdPlayers. Potrivit informarii, si Ringier Romania sustine initiativa, urmand sa ia o decizie privind implementarea efectiva a acesteia in perioada urmatoare.

 

Comunicarea este semnata de toti sefii editorilor care au luat decizia retragerii din Trafic, printre care se numara: Robert Berza - Internet Business Unit ProTV SA, Bogdan Gavrila - Director New Media Intact Media Grup; Orlando Nicoara - Director General MediaPRO Interactiv; Augustin Roman - Director Executiv Gazeta Online; Mihai Seceleanu - Director General Internet Corp; Dragos Stanca - Managing Director New Media Realitatea-Catavencu; Claudiu Serban - deputy general manager Ringier Romania.

 

Cei sapte semnatari spun ca vor folosi SATI oficial de masurare a performantelor de trafic ale tuturor site-urilor, companiile urmand sa renunte treptat, incepand de azi, la utilizarea si invocarea oficiala a altor sisteme de masurare a traficului online.

 

Editorii mai subliniaza ca decizia nu tine de suspiciuni legate de masuratorile efectuate cu ajutorul altor sisteme, se mai arata in informare, masuratori care au fost foarte utile pentru stadiul in care s-a aflat piata de online pana la lansarea SATI, ci reprezinta o decizie logica de business: traficul siteurilor din Romania nu poate fi masurat oficial decat de un sistem administrat, auditat si controlat strict de o organizatie independenta.

 

"Industria de publicitate nu poate utiliza pentru masurarea performantelor sale decat un sistem independent, o sursa unica si acceptata de intreaga industrie”, a declarat Arina Ureche, Director General BRAT.

 

Testat si imbunatatit in ultimele 12 luni, SATI (www.sati.ro) este un instrument independent de masurare pe internet devenit in prezent un etalon acceptat de intreaga industrie, si care este detinut de organizatia profesionala a celor mai importanti playeri media: Biroul Roman de Audit al Tirajelor. Cei sapte spun ca sistemul va publica rezultatele masuratorilor  in ritm zilnic si saptamanal, nu doar lunar.


PUBLICITATE: